تویوتا گرند هایلندر 2024 معرفی شد + گالری تصاویر

تویوتا اکنون از خودروی جدید خود به نام تویوتا گرند هایلندر 2024 رونمایی کرده است. این دستگاه که بسیار عالی طراحی شده، در بین شاسی‌بلندها قرار دارد و برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2023 به طور عمومی به نمایش گذاشته شد.

این خودروی سه ردیفه، بسیار جادار است و در عین حال آسیبی به طبیعت نمی‌زند، چرا که در نسخه الکتریکی ارائه خواهد شد. موتور در سه گزینه ارائه شده که شامل موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ، گزینه هیبریدی 2.5 لیتری و نسخه الکتریکی 2.4 توربوی تویوتا هستند.

احتمالا این خودرو به گزینه 2.4 لیتری الکتریکی مجهز می‌شود و می‌تواند در 6.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. پلتفرم TNGA-K تویوتا در گرند هایلندر قرار گرفته است. این خودرو به جلوپنجره بزرگ و درهای صاف مجهز شده و هیچ شیبی روی سقف وجود نخواهد داشت. تویوتا گرند هایلندر 2024 در سه تریم محدود، XLE و پلاتینیوم ارائه می‌شود.

در فضای داخلی خودرو، تویوتا از سه ردیف صندلی استفاده کرده و صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی نیز جزو دیگر امکانات گرند هایلندر محسوب می‌شود. در تریم XLE، صندلی‌ها از نوع خود گرم‌شونده برقی هستند که با شش شارژر USB، یک شارژر بی‌سیم و فناوری کمک‌راننده و Toyota Safety Sense 3.0 همراه می‌شوند.

در تریم محدود نیز ویژگی‌های فراوانی به چشم می‌خورد که می‌توان به صندلی‌های خود گرم‌شونده دارای تهویه‌ در جلو و صندلی‌های خود گرم‌شونده در ردیف دوم اشاره کرد. همچنین درب از نوع برقی بوده و سیستم صوتی JBL با 11 بلندگو و سنسورهای هوشمند پارک نیز در آن قرار گرفته است.

در نمای ظاهری این نسخه، چرخ‌های 20 اینچی به چشم می‌خورد و لامپ‌های LED مه‌شکن نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر هدآپ و دوربین‌های پانوراما اشاره کرد.

تمامی نسخه‌های تویوتا گرند هایلندر 2024 از سیستم چندرسانه‌ای صوتی مانند Cloud Navigation و Destination Assist استفاده می‌کنند. اتصال بلوتوث دوگانه در خودرو حضور یافته و خریدار می‌تواند با استفاده از اپ Remote Connect چراغ‌های جلو و قفل در را فعال کرده و یا اینکه استارت بزند.

قیمت و سایر اطلاعات مربوط به این خودرو تا چند ماه دیگر در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH