سامسونگ برای عرضه لپ‌تاپ و تب‌لت‌های تاشو برنامه‌ریزی می‌کند

فناوری گوشی‌‌های تاشو در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است. چیزی که در ابتدا یک قابلیت گران قیمت به نظر می‌رسید، اکنون یکی از منحصر به فردترین انواع فرم در فناوری تلفن همراه است که میلیون‌ها کاربر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

البته ما هنوز شاهد “انقلاب تاشو” نیستیم که برخی از اعضای جامعه فناوری هنگام عرضه گلکسی فولد اصلی سامسونگ پیش بینی کردند.

گوشی‌های تاشو هنوز کمتر از 1 درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند و هنوز جای پیشرفت بسیار زیادی برای این دستگاه‌ها وجود دارد. اما سامسونگ مصمم است تا فناوری تاشو را تبدیل به یک عضو اصلی از محصولات هوشمند کند، چشم‌اندازی که ظاهراً به چیزی فراتر از تلفن‌های هوشمند تعمیم می‌یابد.

طبق مقاله‌ای که در ابتدا توسط GDNet Korea منتشر شد و متعاقباً توسط Sammobile پوشش داده شد، سامسونگ مصمم است از فناوری تاشو در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها استفاده کند. این شامل تبلت، لپ تاپ و حتی مانیتور کامپیوتر می‌شود.

در حالی که چند لپ‌تاپ/تبلت هیبریدی تاشو وجود دارد، هیچ‌کدام از آن‌ها جایگزین‌های واقعی برای دستگاه‌های پیش پا افتاده‌تر گذشته نیستند، به‌ویژه با توجه به قیمت بسیار بالایشان.

به عنوان مثال قیمت لنوو تینک‌پد X1 فولد نسل 2 از 2499 دلار شروع می‌شود. با این پول می‌توانید یک تبلت گران قیمت پرچمدار بخرید و همچنان مقداری پول برایتان باقی بمانید.

این موضوع در کنار این واقعیت که دوام این محصولات همچنان یک نگرانی اصلی است، مانع از دستیابی به پتانسیل کامل تاشوها شده است. سامسونگ همان کسی است که در وهله اول راه را برای تاشوها هموار کرد  شاید آن چیزی که برای رساندن این فناوری به سطح بعدی لازم است را در چنته داشته باشد.

بدیهی است که غول فناوری کره‌ای مطمئناً تمام تلاش خود را خواهد کرد. طبق اکثر شایعات، سامسونگ اولین تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی و تاشوی خود را به زودی در کنار گلکسی تب S9 عرضه خواهد کرد. این دستگاه که گفته می‌شود گلکسی تب فولد نامیده می‌شود، احتمالاً اولین نمونه از تعداد زیادی در سری خود خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH