سامسونگ از لوازم جانبی ویژه دوربین برای سری گلکسی S23 رونمایی کرد

سامسونگ به تدریج در حال بهبود اکوسیستم محصولات خود است. این شرکت به‌دنبال تلاش‌های خود برای پیشرفت لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک طی سالیان گذشته، اکنون در تلاش است تا مجموعه لوازم جانبی عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند خود را گسترش دهد.

در همین راستا اکنون سامسونگ از ابزارهای جانبی جدید مرتبط با دوربین برای گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کرده است. به گفته یک افشاگر مشهور با نام رولاند کوانت، سامسونگ 2 پایه جدید با اسامی Camera Grip Stand و Slim Tripod Stand را برای سری گلکسی S23 معرفی نموده است.

این ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی و تولید محتوا طراحی شده‌اند.

پایه Camera Grip Stand با قابلیت کنترل از راه دور هم‌اکنون در فهرست وبسایت سامسونگ قرار گرفته است. این ابزار از قابلیت اتصال به کیس مخصوص Gadget Case برای خانواده گلکسی S23 برخوردار است.

این اکسسوری دارای سه پایه کوچک و شاتر از راه دور مبتنی بر اتصال بلوتوث بوده و ضمن ارتقاء عملکرد سیستم دوربین در گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا امکان استفاده آسان‌تر از آن‌را فراهم می‌کند.

این ابزار جانبی هنگام قرارگیری در دست، حس چسبندگی بهتری را ارائه می‌کند. بعلاوه کاربران با استفاده از سه پایه می‌توانند گوشی را در زوایای مختلف قرار داده و از فواصل دور عکاسی نمایند. این ابزار برای ثبت تصاویر در حالت Astrophoto یا فیلم‌برداری در حالت Astro Hyperlapse می‌تواند فوق‌العاده باشد.

پایه Slim Tripod Stand برای سری گلکسی S23 نیز با Gadget Case سازگاری دارد. همچنین کاربران می‌توانند گوشی خود را در حالت افقی یا عمودی قرار دهند. این استند هنگام استفاده از دوربین، برقراری تماس ویدیویی یا حتی تماشای ویدیو قابل استفاده خواهد بود.

بعلاوه Slim Tripod Stand از قابلیت تا شدن به‌صورت یک دستگاه جمع‌وجور برخوردار بوده و در نتیجه حمل آن با گوشی تا حد زیادی تسهیل خواهد شد.

این ابزار جانبی با برچسب قیمتی 34 پوندی در بریتانیا عرضه می‌شود. با این‌حال سامسونگ هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری Camera Grip Stand را اعلام نکرده است.

در حال حاضر این استندها روی وبسایت رسمی سامسونگ جهت عرضه در بازار بریتانیا قرار گرفته‌اند. اما غول کره‌ای احتمالا در آینده‌ای نزدیک، ابزارهای جانبی جدید خود را در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH