عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چند فیلم کره‌ای جدید برای تعطیلات نوروز

سال جدید آغاز شده و تعطیلات نوروزی نیز فرصت مناسبی هستند تا چند فیلم جذاب تماشا کنیم، چرا که معمولا در دیگر زمان‌ها وقت کافی برای انجام این نوع سرگرمی‌ها پیدا نمی‌کنیم.

آی‌تی‌رسان هم می‌خواهد مانند سال‌های گذشته به معرفی رمان‌های جذاب، فیلم و سریال‌های رمز‌آلود، بازی و غیره بپردازد. در این چند روزی که از عید نوروز می‌گذرد، تیم آی‌تی‌رسان علاوه بر معرفی مینی سریال، چندین رمان جذاب و غیره، مطلبی درباره بهترین بازی‌های تک نفره کنسول منتشر کرد.

حالا نیز قصد داریم در این مطلب چهارتا از فیلم‌های کره‌ای که بسیار محبوب کاربران واقع شده‌اند را معرفی کنیم. صنعت فیلم و سریال‌سازی کره جنوبی در این سال‌ها بسیار توسعه پیدا کرده و با فیلم‌های درجه یکی روبرو هستیم.

کاربران فراوانی معتقدند که فیلم‌های درام، سریال‌های کمدی و موزیک‌های کره‌ای در مقایسه با سال‌های قبل، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

این چهار فیلم جذاب ژانرهای مختلفی دارند و محصول سال‌ 2023 هستند. با تماشای یک فیلم جذاب، حالمان بهتر می‌شود، روحیه می‌گیریم و با انگیزه بیشتری تعطیلات را با خانواده سپری خواهیم کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

رمزگشایی شده (Unlocked)

اولین فیلمی که می‌خواهیم معرفی کنیم، رمزگشایی شده (Unlocked) نام دارد. بیننده ممکن است در سراسر فیلم از شدت هیجان سردرد بگیرد. این فیلم که در ژانر جنایی، هیجان انگیز، درام و معمایی ساخته شده است، به تازگی اکران شده و کارگردانی آن نیز برعهده کیم جون تائه است.

داستان رمزگشایی شده (Unlocked) زندگی یک کارمند ساده را نشان می‌دهد که بر اثر اتفاقی زندگی‌اش متحول می‌شود. او که در راه بازگشت از محل کارش بوده، گوشی‌اش را گم می‌کند!

همین حواس‌پرتی او را وارد بازی بدی می‌کند؛ یک هکر گوشی او را پیدا کرده و از همین طریق تمامی حرکات او را زیر نظر می‌گیرد. تمام زندگی شخصیت اصلی به هم می‌ریزد. در ادامه، نیز همچنان اتفاقات اسرارآمیز رخ می‌دهد که بیننده را به صفحه نمایش میخکوب می‌کند.

به عنوان کسی که این فیلم را تماشا کرده می‌گویم که هنگامی که صحنه‌های فیلم را می‌بینید، نمی‌توانید حتی برای یک لحظه نفس راحتی بکشید، چرا که میزان هیجان فیلم تا انتها به همین منوال خواهد بود و ممکن است گمان کنید که سوار ترن هوایی شده‌اید.

بازیگرانی همچون ایم شی وان، چون وو هی، کیم هی وون، کیم یه وون، پارک هو سان و غیره در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

جونگ ای (Jung_E)

جونگ ای (Jung_E) یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای است که اخیرا در ژانر علمی‌ تخیلی، اکشن و ماجراجویی رونمایی شد. در این فیلم، تغییرات آب‌ و هوایی باعث شده‌اند که سیاره زمین دیگر قابل سکونت نباشد. به همین خاطر است که انسان‌ها تصمیم می‌گیرند پناهگاهی ساخته و در کنار یکدیگر زندگی کنند.

فیلم حول محور اتفاقاتی می‌چرخد که در این پناهگاه به وجود می‌آید! در این فیلم، با آزمایشات جالب علمی نیز روبرو می‌شوید که هر بیننده‌ کنجکاوی را جذب خود خواهد کرد.

این فیلم با داستان جذابش، مخاطب را به عمق داستان برده و سوالات جالبی پس از اتمام آن برای بیننده ایجاد می‌شود. بازیگری عالی، طراحی صحنه متفاوت و موضوع فیلم جذاب از دلایلی هستند که باید جونگ ای را تماشا کنیم. مخاطب با فیلمی درخشان مواجه می‌شود که به مسائل روانشناختی مهم پیرامون حقوق بشر، هوش مصنوعی و مسائل پیچیده می‌پردازد. حتی ممکن است در برخی از بخش‌های فیلم گریه کنید.

یان سنگ هو کارگردانی جونگ ای را برعهده داشته است. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند شامل کیم هیون جو، آم جی وون، ریو کیونگ سو، پارک سو یی و کانگ سو یون هستند.

زامبی گانگنام (Gangnam Zombie)

زامبی گانگنام یکی دیگر از فیلم‌های جدید کره‌ای است که در سال 2023 رونمایی شد. این فیلم با ژانر ترسناک، اکشن و مهیج ساخته شده و همانطور که از اسم فیلم نیز مشخص است، داستان فیلم درباره یک سری از کارمندان در منطقه گانگنام در سئول بوده که بعد از ورود موجودات غیرانسانی و زامبی‌ها، در محل کار خود گیر می‌کنند.

آنها در این میان، سعی می‌کنند علاوه بر محافظت از یکدیگر، زنده از ساختمان خارج شوند. اتفاقات از شب قبل از کریسمس رخ می‌دهد؛ در زمانی که ویروس کرونا بر جهان چهره تاریکی افکنده، مرد زخمی در جریان آب شناور به منطقه گانگنام می‌رود. در آنجا از آب خارج شده و ماجرای اصلی داستان آغاز می‌شود.

بازیگری، طراحی صحنه و دیالوگ‌های جذاب از جمله دلایلی هستند که موجب می‌شوند توجه بیننده به تماشای این فیلم جلب شود. البته ممکن است موضوع فیلم تکراری و کسل‌کننده بنظر برسد، با این حال، اگر به این ژانر علاقمند هستید، زامبی گانگنام را تماشا کنید.

بازیگرانی همچون جی ایل جو، پارک جی یون، چو کیونگ‌ هان، چوی سئونگ مین، لی جو جئونگ، تاک تیو این و غیره در فیلم ایفای نقش کرده‌اند و کارگردان زامبی گانگنام نیز لی سو سئونگ است.

بوکسون را بکش (Kill Boksoon)

بوکسون را بکش یکی دیگر از بهترین فیلم‌های کره‌ای 2023 است که در ژانر اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز و درام ساخته شده است. بیونگ سونگ هیون کارگردانی آن را برعهده دارد و بازیگرانی همچون جیون دو یون، سول کیونگ گو، کیم سی‌ آ و غیره در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در این فیلم شاهد داستانی درباره یک مادر هستیم که توافق کرده قاتل باشد! قاتل معمولی هم نه، قاتل حرفه‌ای! این شخصیت باید سعی کند بین کار و زندگی شخصی‌اش تعادل ایجاد کند. کشتن برای او کار آسانی محسوب می‌شود، اما این فرزندپروری است که در حال حاضر برای او مشکلاتی را به وجود آورده است!

به همین دلیل، او قبل از اینکه قرارداد کاری خود را تمدید کند، از انجام یک ماموریت دوری می‌کند. همین امر موجب می‌شود او وارد مبارزه‌ای وحشیانه شود. اگر طرفدار فیلم‌های درام، اکشن و هیجان‌انگیز هستید، این فیلم مناسب شما خواهد بود.

در ثانیه به ثانیه بوکسون را بکش با هیجان زیادی روبرو می‌شوید و از شدت هیجان، تپش قلب خواهید گرفت! بینندگان عقیده دارند که این فیلم بدون شک، یکی از فیلم‌های منتخب 2023 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH