سامسونگ از بزرگترین نمایشگر LED جهان برای فضاهای غیرمسقف رونمایی کرد

روز گذشته سامسونگ الکترونیکس از یک محصول جدید و بزرگ رونمایی کرد. این پدیده برای علاقه‌مندان به بازی بیسبال در آمریکا خبر خوشایندی به‌شمار می‌رود. غول فناوری کره‌ای برای نصب یک نمایشگر LED بزرگ در استادیوم Citi Field شهر نیویورک با باشگاه New York Mets همکاری نموده است.

این نمایشگر نه تنها بزرگترین نمونه مخصوص فضاهای غیرمسقف در جهان به‌شمار می‌رود؛ بلکه روشن‌ترین مدل ارائه شده برای فضای باز نیز قلمداد می‌شود. این نمایشگر LED دارای مساحت حدودا 1616 متر مربعی بوده و علاوه بر آن یک نمایشگر کوچک‌تر با مساحت حدودا 641 متر مربع نیز نصب خواهد شد.

سامسونگ الکترونیکس از پاییز سال 2022 تعداد زیادی نمایشگر LED جدید را در استادیوم نصب کرده است و این نمایشگرها مساحتی بالغ بر 2768 متر مربع را تحت پوشش قرار می‌دهند.

در روز 23 مارس (3 فروردین ماه) طرفداران بیسبال ضمن برگزاری رویداد What’s New در استادیوم Citi Field موفق به مشاهده نمایشگرهای جدید شدند. نمایشگرهای جدید قادر به پخش بازی‌ها، نتایج، آمار و سایر اطلاعات مفید با رزولوشن 4K هستند.

البته این نمایشگرها صرفا برای طرفداران ورزش تولید نمی‌شوند. در واقع این پلتفرم جدید، فرصتی عالی جهت دستیابی به مخاطبان زیاد را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد. ارتفاع این نمایشگر تا اندازه‌ای بلند است که در بزرگراه نیز به آسانی رویت می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH