آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی F22، گلکسی F23 5G و گلکسی M23 5G منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای 3 گوشی میان‌رده خود با اسامی گلکسی F22، گلکسی F23 5G و گلکسی M23 5G منتشر کرد. با این‌حال به‌روزرسانی جدید برای 3 دستگاه فوق فاقد پچ امنیتی ماه مارس 2023 اندروید است.

کاربران گلکسی F22 در هندوستان و برخی بازارهای آسیایی دیگر، آپدیت One UI 5.1 با فریم‌ور ورژن E225FXXS5CWB2 را دریافت می‌کنند. به‌روزرسانی One UI 5.1 برای گلکسی F23 5G با فریم‌ور ورژن E236BXXU2CWC1 عرضه می‌شود. از سوی دیگر آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی M23 5G در مناطق اروپا و آمریکای لاتین نیز از فریم‌ور نسخه M236BXXU2CWC1 استفاده می‌کند.

کاربران گوشی‌های فوق در هر یک از مناطق مورد اشاره با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install قادر به دریافت آپدیت One UI 5.1 خواهند بود. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند.

به‌روزرسانی One UI 5.1 امکان تغییر سریع تون رنگ سلفی از طریق اپلیکیشن‌ دوربین را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت بازسازی تصویر بهبودیافته (برای گلکسی F22 قابل استفاده نیست)، جستجوی بهتر در اپلیکیشن گالری، آلبوم خانوادگی مشترک و مشاهده و ویرایش اطلاعات EXIF برای تصاویر و ویدیوها سایر ویژگی‌های One UI 5.1 به‌شمار می‌روند.

جستجوی همزمان تصاویر برای بیش از یک موضوع یا شخصیت نیز امکان‌پذیر بوده و کاربران حتی در عوض جستجوی نام می‌توانند روی چهره افراد در یک تصویر ضربه زده و تصاویر بیش‌تری از وی را مشاهده نمایند.

کاربران به آسانی می‌توانند اندازه پنجره برنامه‌ها را به حداقل رسانده و یا با کشیدن گوشه‌های پنجره به حالت تمام صفحه منتقل شوند. با تغییر وضعیت به حالت مولتی تسکینگ اسپلیت اسکرین به منظور تسریع روند اجرای برنامه‌ها، اپلیکیشن‌های غالبا باز شده در نیمه دوم صفحه نمایش داده می‌شوند. ویجت جدید باتری نیز میزان شارژ باتری گوشی و لوازم جانبی متصل به آن‌را نمایش می‌دهد.

هنگام اتصال گوشی به کامپیوتر شخصی ویندوزی از طریق برنامه Windows Phone Link، کاربران می‌توانند به صفحات وب مشاهده شده در مرورگر Samsung Internet دسترسی داشته باشند. همچنین ویجت Smart Suggestions، آهنگ‌های پیشنهاد شده توسط اسپاتیفای را نمایش می‌دهد.

اکنون برنامه Modes & Routines گزینه‌های بیش‌تری را در خود جای داده و توانایی کنترل سبک فونت، اشتراک‌گذاری سریع، رینگتون، حساسیت لمسی و تنظیمات والپیپر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن Weather نیز دارای یک ویجت جدید و پویا برای آب و هوا است.

کاربران پس از نصب آپدیت One UI 5.1 روی گوشی خود قادر به تعیین محل و پوشه ذخیره‌سازی تصاویر اسکرین‌شات خواهند بود. همچنین پیشنهادات جستجو در برنامه تنظیمات نمایش داده می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH