یک پیش‌بینی جذاب در مورد افزایش فروش گوشی‌های تاشو تا چند سال آینده

از زمان عرضه گوشی‌های تاشو به بازار چند سالی گذشته است؛ اما میزان نقل و انتقالات آنها در مقایسه با گوشی‌های هوشمند معمولی اختلاف زیادی دارد. موسسه IDC در آخرین گزارش خود پیش‌بینی می‌کند که نقل و انتقالات دستگاه‌های تاشو در سال آینده میلادی به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و بر اساس برآوردها تعداد دستگاه‌های تاشو قابل عرضه به بازار در سال 2027 به 48.1 میلیون واحد خواهد رسید.

انتظار می‌رود که نرخ رشد سالیانه مرکب (CAGR) برای فروش گوشی‌های تاشو طی سال‌های 2022 الی 2027 تا 10 برابر از گوشی‌های هوشمند سنتی پیشی بگیرد.

گزارش جدید IDC نشان می‌دهد که فروش محصولات تاشو تا سال 2027 مجموعا 3.5 درصد از کل محموله‌های بازار را تشکیل خواهد داد. این رقم در مقایسه با سهم 1.2 درصدی گوشی‌های تاشو از بازار طی سال 2022 به میزان قابل‌توجهی بیش‌تر است.

انتظار می‌رود که ارزش بازار دستگاه‌های تاشو طی مدت 4 سال به 42 میلیارد دلار برسد. تحلیل‌گران موسسه IDC پیش‌بینی می‌کنند که فروش ترکیبی دستگاه‌های تاشو در سال 2023 به 21.4 میلیون واحد خواهد رسید.

بعلاوه میانگین قیمت فروش این گجت‌ها کاهش یافته و دوام آنها نیز ارتقاء خواهد یافت. همچنین با عرضه تعداد زیادی محصول جدید از برندهای مختلف به میزان جذابیت گوشی‌های تاشو افزوده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH