رندرهای رسمی از موتورولا ریزر 40 اولترا منتشر شد؛ دست پر موتورولا برای مقابله با گلکسی زد فلیپ

اخیرا تصاویری از گوشی تاشو آینده موتورولا موسوم به ریزر 40 در فضای وب منتشر شد و اکنون نوبت به برادر پیشرفته‌تر این دستگاه با نام ریزر 40 اولترا رسیده است.

رندرهای لو رفته دارای ظاهری رسمی بوده و گوشی تاشو چدید موتورولا را در 3 مدل رنگی مختلف نمایش می‌دهند. این تصاویر توسط یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس و شناسه evleaks@ منتشر شده‌اند.

همچنین این رندرها، نام گوشی را تائیدمی‌کنند. بی‌تردید نمایشگر خارجی یکی از ویژگی‌های برجسته در رندرهای لو رفته به‌شمار می‌رود.

نمایشگر خارجی بزرگ‌ترین مولفه رویت شده در این گوشی تاشو تا به امروز محسوب می‌شود. این نمایشگر احتمالا کل فضای پشتی گوشی را اشغال نموده و حتی فضای اطراف ماژول‌های دوربین و فلاش را نیز در بر می‌گیرد.

بی‌تردید این ویژگی در مقایسه با سایر رقبا کاملا چشمگیر به‌نظر می‌رسد. بر اساس شایعات مطرح شده از مدت‌ها قبل، موتورولا ریزر 40 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام، نمایشگر اصلی با رزولوشن 1080×2640 پیکسل و نرخ نوسازی 120 یا 144 هرتزی، نمایشگر خارجی با رزولوشن 1056×1066 پیکسل، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3640 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 33 واتی خواهد بود.

 

بر اساس شنیده‌ها دوربین اصلی مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی IMX563 سونی بوده و لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی در کنار آن نیز از حسگر Hi1336 شرکت SK Hynix استفاده می‌کند. از سوی دیگر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز به حسگر OmniVision OV32B40 است.

این گوشی هوشمند احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار شده و طی چند هفته آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH