طرح فروش ویژه خودرو بدون قرعه‌کشی سایپا آغاز شد + جدول و شرایط این طرح

کمپانی خودروسازی سایپا اعلام کرد که قصد دارد در طرح ویژه خودرو بدون قرعه‌کشی، وانت سایپا 151 را عرضه کند. اکنون این محصول در مرحله پیش‌ فروش قرار دارد.

این شرکت با بیان اینکه در طرح یکپارچه، خودروهای داخلی حضور دارند، اظهار داشت که تنها خودروهای سواری در آن حضور یافته و خودروهای غیرسواری شخصی شامل باری و سنگین در آن قرار ندارند.

طرح پیش‌ فروش وانت پراید 151 کمپانی خودروسازی سایپا از ساعت 14 شنبه 23 اردیبهشت ماه آغاز شد. در این طرح، دو مدل وانت‌ سایپا 151 SE و سایپا SE 151 (معمولی) حضور دارند. سایپا 151 SE از کانوپی و درب عقب یک‌ تکه بهره برده و موعد تحویل آن نیز از شهریور ماه تا آبان ماه سال جاری عنوان شده است. علاقمندان نیز باید مبلغ 125 میلیون تومان را به عنوان پیش‌ پرداخت برای آن بپردازند.

موعد تحویل مدل وانت سایپا SE 151 معمولی از آبان تا بهمن ماه امسال برآورد شده و میزان پیش‌ پرداخت برای این محصول نیز 110 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سایپا خاطرنشان کرد که به دلیل پیش‌ فروش بودن طرح، قیمت خودرو قطعی نبوده و علاقمندان باید برای قیمت دقیق، قیمت روز در موعد تحویل را در نظر بگیرند. افراد می‌توانند برای شرکت در این طرح، از ساعت 14 شنبه 23 اردیبهشت ماه تا زمان تکمیل ظرفیت طرح، وارد سایت کمپانی خودروسازی سایپا شده و ثبت نام کنند.

برخی از شرایط طرح فروش ویژه خودرو بدون قرعه‌کشی سایپا شامل محدودیت‌ هر کد ملی برای ثبت نام یک خودرو، نداشتن پلاک انتظامی فعال، داشتن گواهینامه معتبر، رسیدن به سن قانونی 18 سال بوده و فرد نباید طی چهار سال یا 48 ماه گذشته از ایران‌ خودرو و سایپا خودرویی خریداری کرده باشد.

شماره تلفن متقاضی باید به نام فرد خریدار باشد و عدم امکان صلح و انتقال خودرو نیز به صورت وکالتی انجام خواهد شد.

شرکت خودروسازی سایپا درباره میزان سود مشارکت وانت 151 عنوان کرد که خودروی مجهز به کانوپی، سود مشارکتی معادل با 11 درصد و بدون کانوپی 16 درصد محاسبه می‌شود. سود انصراف نیز سه درصد کمتر این درصدها خواهد بود. نیازی نیست که افراد با توجه به نوع خودرو، حساب وکالتی داشته باشند.

جدول طرح فروش ویژه خودرو بدون قرعه‌کشی سایپا

نوع خودرو

سایپا 151 SE (مجهز به کانوپی طرح فندقی و درب عقب یک‌ تکه فایبرگلاس)
سایپا 151 SE

مبلغ پیش‌ پرداخت

125 میلیون تومان
110 میلیون تومان

قیمت خودرو

قیمت روز خودرو در زمان تحویل درج شده در قرارداد مشتریان

زمان تحویل

شهریور ماه تا آبان ماه سال 1402
آبان ماه تا بهمن ماه 1402

1 در مورد “طرح فروش ویژه خودرو بدون قرعه‌کشی سایپا آغاز شد + جدول و شرایط این طرح”

  1. اهمه اش دروغ می گویندوتبلیغات دروغین می فرستند به دلیل این که بنده سال۹۵ خودروازسایپاخریده ام وبه جای ۴۸ماه۶۸ماه گذشته ولی متاسفانه هنوزهمان حساب وشرایط۴۸ماه رودارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH