آپدیت امنیتی ماه می 2023 برای سامسونگ گلکسی M52 منتشر شد

سامسونگ طی چند هفته گذشته آپدیت امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده بالا خود منتشر کرده است. امروز این شرکت، آپدیت امنیتی ماه مه 2023 را برای گلکسی M52 5G در کشورهای مختلف آمریکای لاتین ارائه نموده است. این به‌روزرسانی طی چند روز آینده در سایر کشورها نیز قابل دسترس خواهد بود.

جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری برای گلکسی M52 5G همراه با فریم‌ور نسخه M526BXXS2CWE3 عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در کشورهای بولیوی، برزیل، کلمبیا، گواتمالا، مکزیک و پرو منتشر شده است.

آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه مه 2023 بوده و بیش از 70 حفره آسیب‌پذیری موجود در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند. با این‌حال این به‌روزرسانی هیچ‌گونه ویژگی نرم‌افزاری جدید را در خود جای نداده است.

کاربران سامسونگ گلکسی M52 5G در هر یک از کشورهای فوق با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند فایل به‌روزرسانی را روی گوشی خود دانلود و نصب نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن‌‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند.

سامسونگ گلکسی M52 5G در در اواسط سال 2021 با سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه شد. این گوشی آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد. به‌روزرسانی اندروید 14 برای این گوشی احتمالا در اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH