سامسونگ گلکسی F54 5G در روز 16 خرداد ماه معرفی خواهد شد

بر اساس شایعات پیشین قرار بود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی F54 5G تا پایان ماه آوریل در هندوستان معرفی شود؛ اما این سناریو تا این لحظه عملی نشده است.

البته اکنون می‌دانیم که کمپانی کره‌ای در ساعت 3 بعدازظهر روز 6 ژوئن (16 خرداد ماه) به وقت محلی از گلکسی F54 5G در این کشور آسیایی رونمایی خواهد کرد. سامسونگ تاکنون فهرست مشخصات فنی گلکسی F54 5G را منتشر نکرده است؛ اما برند کره‌ای از طریق یک صفحه تبلیغاتی در وبسایت رسمی خود، تصویری اولیه از طراحی این گوشی هوشمند را در اختیار مخاطبان قرار داد.

این تصویر، وجود سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی را مورد تائید قرار داده است. دوربین اصلی این گوشی یک ماژول 108 مگاپیکسلی پیشرفته همراه با قابلیت OIS است.

همچنین سامسونگ اعلام کرده که سیستم دوربین گلکسی F54 5G از ویژگی‌های Nightography، Astrolapse، Single Take و Fun Mode پشتیبانی می‌کند. پیش‌سفارش سامسونگ گلکسی F54 5G از طریق وبسایت رسمی هندی شرکت هم‌اکنون آغاز شده است.

کاربران در صورت تمایل با پرداخت مبلغ بیعانه 999 روپیه (معادل 12 دلار/ 11 یورو) می‌توانند نسبت به پیش‌خرید این گوشی اقدام نمایند. همچنین این گروه از خریداران از مزایای تخفیف 2000 روپیه‌ای (24 دلاری/ 23 یورویی) نیز بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH