گزارش اختصاصی از الکامپ: والکس از ربات معامله‌گر بر پایه هوش مصنوعی رونمایی کرد

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از 4 تا 8 تیر با حضور 480 شرکت فناوری‌محور ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌های بسیاری در این نمایشگاه حاضر بودند و به ارائه محصولات و خدمات خود پرداختند. با گذری در الکامپ 1402 متوجه حضور بازیگران برجسته حوزه ارز دیجیتال در کشور می‌شویم.

یکی از این برندهای نام آشنا، صرافی والکس است که فعالان حوزه رمزارزها قطعا نام آن را شنیده‌‌اند یا از خدمات این صرافی استفاده می‌کنند.

فرصت این را داشتیم تا در الکامپ 1402 مصاحبه‌ای کوتاه با حامد نورزاد مدیر استراتژی و برند والکس داشته باشیم و نظر ایشان در خصوص وضعیت برگزاری نمایشگاه الکامپ و غرفه والکس در این نمایشگاه را جویا شویم.

در بخش اول مصاحبه نظر آقای نورزاد را در مورد روند برگزاری الکامپ و اهداف و برنامه‌های والکس برای حضور در این نمایشگاه جویا شدیم:

الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه اقتصاد دیجیتال ایران محسوب می‌شود، ما انتظار بازدید گسترده‌ای داشتیم ولی میزان استقبال بیش از حد تصورمان بود، ما تلاش کردیم مانند بقیه برند‌ها حضور قدرتمندتری در این نمایشگاه داشته باشیم و محصولات جدیدمان را در این نمایشگاه معرفی کنیم. در روزهای اخیر دو لاین جدید والکس با سمینار زنده رونمایی شدند، این دو لاین در میان صرافی‌های ایرانی تنها در والکس ارائه می‌شوند.

یکی از لاین‌ها “بات معامله‌گر” و دیگری “سکوی معامله” نام دارد که استقبال خوبی هم داشتند و تا اینجا تجربه جذاب و خوبی برای ما بودند.

در ادامه خبرنگار آی‌تی‌‎رسان از مدیر برند والکس درخواست کرد تا بیشتر در مورد محصولات جدید این صرافی توضیح دهند:

اگر به کانسپت Passive income (درآمد منفعل) علاقه داشته باشید می‌توانید از خدمات تریدینگ بات یا بات معامله‌گر ما استفاده کنید. وضعیت صعودی یا نزولی بودن بازار در تریدینگ بات اهمیت چندانی ندارند چون شما می‌توانید با انتخاب استراتژی‌های درست در هر بازار سود حداکثری کسب کنید و از پیشنهادات AI که به شما داده می‌شود، سوددهی داشته باشید.

این ربات دو حالت دارد، یک از روش‌ها این است که با اطلاعات و آموزش‌هایی که ما به کاربر می‌دهیم، خودش بتواند با کمک بات نقطه ورود و خروج داشته باشد، روش دیگر آن است که پیشنهاد‌هایی به صورت هوش مصنوعی به کاربران داده شود. البته در تریدینگ بات مانند ترید نرمال امکان ضرر وجود دارد و این به استراتژی و حد سود و ضرری که کاربر مشخص می‌کند بستگی دارد.

در بخش دیگر این مصاحبه از آقای حامد نورزاد خواسته شد تا جدیدترین آمار و ارقام مربوط به سهم بازار، تعداد کاربران فعال و تعداد رمزارزهای این صرافی را با درمیان بگذراند:

ما در این 5 سالی که والکس را ایجاد کردیم، جزو قدیمی‌های بازار هستیم و بیش از یک و نیم میلیون یوزر داریم و بیشتر از 120 کوین را در شبکه‌های مختلف پشتیبانی می‌کنیم، واریز و برداشت ما آنی است، لاین OTC و P2P داریم و  در تلاش هستیم تا هرآن چیزی که می‌توان در ایران به کاربران ارائه داد را در والکس ارائه دهیم.

اسکرول به بالا
TCH