امکان حذف پروفایل تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام وجود ندارد! چگونه حساب خود را غیرفعال کنیم؟

تردز جایگزین جدید توییتر است که توسط متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام طراحی و راه‌اندازی شده است. این اپلیکیشن جدید در 5 جولای معرفی شد و مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، ادعا می‌کند که  تنها در مدت هفت ساعت بیش از 11 میلیون کاربر جذب کرده است.

اگر شما نیز یکی از این کاربران هستید، ممکن است از دانستن این که نمی‌توانید حساب تردز خود را بدون حذف کل پروفایل اینستاگرام خود پاک کنید، آزرده خاطر شوید.

تردز یک برنامه جداگانه است، اما برای ورود به سرویس آن باید از حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر این کار را انجام داده باشید، خواهید دید که این دو برای همیشه به هم متصل هستند.

به گزارش TechCrunch، در سیاست حفظ حریم خصوصی متا یادداشتی مشاهده شده است که می‌گوید برای حذف پروفایل تردز، باید کل حساب اینستاگرام خود را حذف کنید. در بخشی از این خط‌ مشی آمده است: شما می‌توانید پروفایل تردز خود را در هر زمانی غیرفعال کنید، اما این پروفایل، تنها با حذف اکانت اینستاگرام قابل حذف است.

همان طور که گفتیم می‌توانید اکانت تردز خود را بدون ارتباط با پروفایل اینستاگرام خود غیرفعال کنید، اما حذف دائمی آن امکان پذیر نیست.

برای غیرفعال کردن حساب خود، به بخش گزینه‌ها (options) در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود بروید و روی Account ضربه بزنید. در اینجا گزینه‌ای به نام Deactivate profile را پیدا خواهید کرد. سپس از شما خواسته می‌شود که این عمل را تأیید کنید. مانند سایر شبکه‌های اجتماعی متا، اگر حساب کاربری را به طور کامل حذف نکرده باشید، همیشه می‌توانید بعدا دوباره آن را فعال کنید.

اگر می‌خواهید حضور خود را در این سرویس به طور کامل حذف کنید، باید حساب اینستاگرام خود را نیز از دست بدهید. مشخص نیست که چرا این دو برنامه تا این حد به هم مرتبط هستند، اما احتمالا برای این که تردز بتواند از دو میلیارد کاربر اینستاگرام در سراسر جهان استفاده کند. با این حال، متا همچنان باید گزینه‌ای برای حذف کامل حساب تردز، بدون تاثیر بر اینستاگرام ارائه دهد. این موضوع به ویژه در چند روز اول شروع خدمات ناامید کننده است، چرا که بسیاری از افراد احتمالاً ثبت نام می‌کنند تا تردز را فقط امتحان کنند و ببینند که برای آنها مناسب است یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH