شایعات به پایان رسید، Nothing Phone (2) رسما معرفی شد

کمپانی Nothing ظاهرا بازی با تیزرها و شایعات را دوست دارد و با این کار به مدت چند ماه است که دومین گوشی خود را در کانون توجه و سر زبان‌ها نگه داشته است. حالا اما Nothing Phone (2) رسما معرفی شده و در مقایسه با نسل قبل خود پیشرفت‌های خوبی داشته است.

گوشی Nothing Phone (2) ممکن است با (1) Nothing Phone یکسان به نظر برسد، اما قاب پشتی دستگاه جدید به صورت گرد طراحی شده که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. رابط Glyph نیز به‌روزرسانی دریافت کرده و حالا 11 نوار LED در اختیار دارد که از 33 منطقه روشنایی LED تشکیل شده است. این رابط کاربری موارد استفاده جدیدی را برای اعلان‌هایی مانند کنترل صدا و نشانگرهای تایمر ارائه می‌دهد.

اعلان‌های Essential Glyph به این صورت عمل می‌کنند که می‌توانید نوتیفیکیشن‌های برنامه‌های خاصی را به LED‌های بالای سمت چپ دستگاه مرتبط کنید و تا زمانی که اعلان برنامه را پاک نکنید، این LED‌‌ها روشن می‌ماند. همچنین کمپانی ناتینگ، SDK و API رابط Glyph را به روی توسعه دهندگان باز خواهد کرد، بنابراین ما احتمالاً موارد استفاده هوشمندانه‌تری را در ادامه راه خواهیم دید.

گوشی جدید ناتینگ به صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 1-120 هرتز مجهز شده است. حفره پانچ اکنون در مرکز نمایشگر قرار دارد که دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و پشتیبانی از فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه را در خود جای داده است.

دوربین اصلی پشتی این گوشی دارای سنسور سونی IMX890 (50 مگاپیکسل) با لرزش‌گیر تصویر OIS و EIS و حالت‌های HDR و Motion Capture به‌روز شده است. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی از همان سنسور JN1 سامسونگ استفاده می‌کند، اما از قابلیت‌های پیشرفته HDR نیز بهره می‌برد.

گوشی Nothing Phone (2) از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیرو می‌گیرد که جایگزین اسنپدراگون 778G پلاس در نسل قبلی شده است. حالا ظرفیت باتری دستگاه 4700 میلی آمپر ساعت است و توان شارژ سیمی آن به 45 وات می‌رسد در حالی که شارژ بی‌سیم روی 15 وات باقی می‌ماند. در خصوص نرم افزار نیز پوسته Nothing OS 2.0، اندروید 13 را اجرا می‌کند که با ویجت‌های جدید، تم‌های رنگارنگ، طرح بندی پوشه‌ها و کاورهای مصور همراه است.

رنگ‌های سفید و خاکستری تیره برای Nothing Phone (2) در نظر گرفته شده و قیمت آن از 599 دلار/579 پوند/679 یورو برای پیکربندی 8/128 گیگابایتی شروع می‌شود. یک نسخه 12/256 گیگابایتی با قیمت 699 دلار / 629 پوند / 729 یورو وجود دارد. بالاترین ترکیب این دستگاه یعنی نسخه 12/512 گیگابایتی هم  799 دلار / 699 پوند / 849 یورو قیمت گذاری شده است. پیش‌سفارش‌ها از امروز شروع می‌شود در حالی که فروش آزاد آن برای 17 جولای از طریق nothing.tech برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH