فناوری خاص دالبی بر روی تلویزیون‌های TCL در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی خواهد شد

به زودی مراسم جهانی IFA 2023 آغاز می‌شود و برندها از این فرصت استفاده می‌کنند تا در نمایشگاه حاضر شده و نوآوری‌های جدید خود را به علاقمندان نشان دهند.

کمپانی دالبی (Dolby) یکی از این برندها است که قصد دارد در تلویزیون‌های TCL از فناوری جدید Dolby Atmos که FlexConnect نام دارد، استفاده کند.

این فناوری می‌تواند به طور یکپارچه با سیستم صوتی تلویزیون و بلندگوهای بی‌سیم که در اطراف دستگاه تعبیه شده‌اند، جفت شود و تجربه صدای بهتری را فراهم کند.

جان کولینگ، معاون ارشد بخش سرگرمی دالبی درباره این اقدام اینچنین گفت که دیگر نیازی نیست کاربری برای شنیدن بهتر صدا، جای خود را عوض کند! بلکه صدای دستگاه می‌تواند با فاصله فرد سازگار شده و به نسبت آن، صدای بهتری را به ارمغان بیاورد.

فناوری Dolby Atmos FlexConnect تجربه جدیدی است که به کاربران فرصت می‌دهد تا بدون تغییر نحوه چیدمان دستگاه‌ها، تجربه بهتری کسب کنند.

فردریک لانگین، مدیر ارشد بازرگانی TCL در اروپا درباره این اقدام دالبی اینچنین گفت:

ما همیشه سعی کرده‌ایم که تجربه‌های خوبی را برای مشتریان فراهم کنیم. حالا با استفاده از این نوآوری دالبی، می‌توانیم صدای باورنکردنی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم. بدون شک، این تجربه جدیدی بوده و گام بزرگی در جهت آینده بهتر برداشته‌ایم!

بسیاری از کاربران در اتاق‌های بزرگ یا بسیار کوچک زندگی می‌کنند و یا ممکن است در مکان قرارگیری دستگاه‌ها محدودیت‌هایی مانند پریزهای برق یا نوع چیدمان مبل وجود داشته باشد؛ برای همین، استفاده از این فناوری می‌تواند آنها را از این مشکل نجات دهد.

با بهره‌گیری از فناوری Dolby Atmos FlexConnect، می‌توانید به راحتی یک یا چند بلندگوی بی‌سیم را در هر نقطه از اتاق قرار دهید و تجربه صوتی خوبی را کسب کنید. دستگاه‌های دیگر کمپانی‌ها نیز به خوبی با آن سازگار می‌شوند.

پس از کالیبره شدن، سیستم قادر است هر وسیله جانبی را با بلندگوهای تلویزیون ترکیب کند تا بهترین عملکرد صدا متناسب با خانه را به ارمغان بیاورد.

مزایای Dolby Atmos FlexConnect

با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند بلندگوهای بی‌سیم جانبی را به تلویزیون مجهز به Dolby Atmos اضافه کرده و از عملکرد صوتی بهتری برخوردار شوند.

انعطاف‌پذیری بالای این بلندگوها نیز از دیگر مزایای این نوآوری به شمار می‌رود! شما می‌توانید بدون اینکه چیدمان مبل و غیره را تغییر دهید، به راحتی از آنها استفاده کنید.

راه‌اندازی ساده و سریع آن موجب شده تا به هیچ تجهیزات خاصی نیاز نداشته باشید. صدا می‌تواند به طور هوشمند از بلندگوهای تلویزیون به هر بلندگوی بی‌سیم انتقال یافته و سپس پخش شود. این سیگنال صوتی قادر است بر اساس قابلیت‌ها و موقعیت مکانی همه بلندگوها را بهینه‌سازی کند.

قرار است دو کمپانی دالبی و کمپانی TCL از فناوری Dolby Atmos FlexConnect در نمایشگاه 2023 IFA رونمایی کنند! این تلویزیون‌ها به چیپست سری تلویزیون‌های هوشمند Pentonic مدیاتک مجهز می‌شوند.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، با آی‌تی‌رسان همراه باشید؛ چون ما به صورت اختصاصی اخبار مربوط به نمایشگاه IFA 2023 را پوشش خواهیم داد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH