سرویس سئو چهار بعدی سئو 24 با نام “مناگ” معرفی شد

سئو 24 از زیرمجموعه‌های وب 24 یکی از برجسته‌ترین آژانس‌های تخصصی در حوزه آموزش و بهینه‌سازی سایت بر اساس سئو است که کار خود را از سال 1385 آغاز کرده و از شرکت‌های قدیمی و پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود.

این مجموعه سال 1400 ابزار جامع کاربردی بررسی سئو سایت به نام جت سئو را معرفی کرد و حالا پس از حدود یک سال و نیم، سرویس جدید مناگ توسط سئو 24 رونمایی شد.

سرویس مناگ شامل چهار خدمت مشاوره تخصصی، نظارت دقیق، استراتژی حرفه‌ای و گزارش‌دهی منظم به صورت یکپارچه و با فرمی متفاوت از گذشته است.

سئو 24 لقب “سئو چهاربعدی” را به سرویس مناگ داده است، اما این به چه معناست؟

مهندس رضا شیرازی، مدیرعامل سئو 24 در نشست خبری معرفی سرویس مناگ اعلام کرد: ما در این سرویس چهار خدمت را انجام می‌دهیم، مرحله اول مشاوره صورت می‌گیرد و ما در کنار تیم سئو شرکت هدف قرار می‌گیریم و راهکارهایی را به آن‌ها ارائه می‌کنیم. مرحله دوم نظارت است، یکی از مشکلاتی که ما همواره در کار خودمان با آن مواجه شدیم عدم درک متقابل در خصوص سئو است، یعنی شرکت‌هایی که به سراغ ما می‌آیند گاها پس از مشاوره روندی را پیش می‌گیرند که به طور کلی با موارد مطرح شده و ذهنیت ما متفاوت است، به همین علت ما در بخش نظارت نیرویی را در کنار مشتریان قرار می‌دهیم که بدانیم روند کار به صورت اصولی و دقیق انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بخش بعدی طراحی استراتژی است که یک بخش درونی و بیرونی دارد که تحلیل و بررسی آن توسط ما اتفاق می‌افتد و در نهایت موضوع گزارش‌دهی است که می‌دانیم برای مشتریان جذابیت دارد و نقطه به نقطه پیگیر روند کار هستیم و روند پیشرفت را گزارش می‌دهیم.

علت راه‌اندازی مناگ چیست؟

آقای شیرازی در خصوص علت راه‌اندازی این سرویس گفت: بر اساس تجربه ما در خصوص سئو سایت، بارها با مواردی رو‌به‌رو شدیم که افرادی مدیر سئو یک شرکت بودند ولی در جلساتی که داشتیم به این پی می‌بردیم که از نظر فنی بسیار عقب‌تر از علم روز هستند. ما متوجه این خلا شدیم که شرکت‌ها یا سایت‌ها دانش کافی برای استخدام نیروهای تخصصی سئو ندارند و طبیعتا در ادامه تخصص کافی برای نظارت بر این نیروهای کاری وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد که سرویس مناگ، مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات است که براساس آن از ابتدای آغاز پروژه‌های سئو تا پایان کار و رسیدن به نتیجه نهایی همراه شرکت‌ها خواهیم بود.

اهمیت گزارش‌دهی برای مشتریان

مدیرعامل سئو 24 در این نشست بیان کرد: یکی از تجربیات مهم ما در همکاری با برندهای بزرگ و کوچک آن بود که مدیران بیزینس‌ها از ارائه گزارشات ما بسیار استقبال می‌کنند و به درک آن‌ها از روند کار بسیار کمک می‌کند، از این رو در مناگ به این بخش توجه ویژه‌ای داریم.

وی اعلام کرد که مناگ ارتباط مستقیمی با ابزار جت سئو ندارد و وب 24 برنامه دارد تا جت سئو را به عنوان یک ابزار مستقل و قابل رشد، توسعه دهد.

آنالیز ابتدایی رایگان

رضا شیرازی همچنین تاکید کرد که آنالیز اولیه در سرویس مناگ، رایگان است و کارشناسان این مجموعه در ابتدای امر به طور دقیق مشخص می‌کنند که شرکت هدف در چه نقطه‌ای قرار دارد، چه نقطه ضعف‌هایی دارد و نسبت به رقبا در چه جایگاهی قرار گرفته و آیا مناگ برای این شرکت مناسب است یا خیر.

آیا خدمات مناگ جدید هستند؟

در این نشست، مدیرعامل سئو 24 در پاسخ به سوال خبرنگار آی‌تی‌رسان در خصوص این که آیا چهار خدمت ارائه شده در سرویس مناگ جدید هستند یا تاکنون توسط سئو 24 با فرمی دیگر ارائه می‌شدند، بیان کرد: ترکیبی از تمام این‌ها صورت گرفته است. ما ناخودآگاه در همکاری‌هایی که با مجموعه‌ها داشتیم یک قسمتی از این خدمات را ارائه می‌دادیم اما نه با این مفهوم و مدل و در واقع ترکیب کردن آن‌ها در ساختار جدید خیلی می‌تواند به مجموعه‌هایی که تیم سئو دارند کمک کند.

پرسش دیگر خبرنگار آی‌تی‌رسان این بود که آیا پس از آنالیز اولیه، تضمین یا پیش‌بینی در مورد نقطه نهایی به شرکت‌ها داده می‌شود؟ شیرازی تاکید کرد: به دلیل اجرایی بودن کار، تضمین دادن خیلی معنا پیدا نمی‌کند ولی برآوردی خواهیم داشت که در صورت اجرای صحیح روند، به چه نقطه‌ای می‌رسیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH