نگاهی به خودرو لاماری فرایدی در نمایشگاه خودرو IAA 2023 مونیخ – اختصاصی آی‌تی‌رسان

حتما تاکنون اخبار زیادی از نمایشگاه IAA 2023 خوانده‌اید و از محصولات متنوع آن باخبرید. علاوه بر بسیاری از محصولات پیشرفته در حوزه خودرو، کمپانی‌های مختلف از محصولات برقی، سدان‌، شاسی بلند و مینی ون‌های زیادی رونمایی کردند.

ما نیز در این رویداد به سراغ نسخه تمام برقی لاماری FRIDAY رفتیم و ویدیویی از آن را نیز برای شما آماده کردیم.

در همان نگاه اول می‌توان ظاهر شیک و همیشگی خودروهای لاماری را نیز در این مدل مشاهده کرد. از نمای جلویی، طراحی جالب چراغ‌ها که تا پایین سپر امتداد یافته‌اند، بسیار جلب‌ توجه می‌کنند. اگر از نمای جانبی به خودرو نگاهی بیاندازید، می‌توانید لوگوی EV-Line را روی درب‌ها مشاهده کنید.

در بخش پشتی، نشان FORTHINE و Friday وجود دارند. سپر از طراحی جالبی برخوردار است و کمپانی در بخش رکاب‌های پایین خودرو از ترکیب دو رنگ خاکستری و نارنجی استفاده کرد.

پس از اینکه وارد کابین خودرو شدیم، جنس نرم بخش بالایی درب‌ها توجه‌مان را به خود جلب کرد. اما در قسمت پایین، پلاستیک خشک وجود داشت. چندین کلید روی درب قرار گرفته که برای انجام عملکردهای مختلف می‌توان از آنها بهره برد.

صندلی‌های برقی لاماری FRIDAY با خطوط فسفری رنگ و در جنس چرم ساخته شده‌اند. در وسط بخش فرمان می‌توان آرم FORTHINE را مشاهده کرد. دسته دنده از جنس کریستال است و یکسری از کلیدهایی برای انجام عملکردهایی همچون درایو مود، ترمز و پارک برقی و غیره در این بخش حضور دارند.

از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سقف پانوراما، دو محفظه برای نگهداری لیوان، تهویه‌های گرد، دکمه استارت لمسی و یک کلاستر یکپارچه در پشت فرمان اشاره کرد.

این خودرو از نمونه هیبریدی برخوردار نیست و تنها در نمونه کاملا برقی وارد بازارها می‌شود. همچنین کمپانی درباره دیگر مشخصات لاماری FRIDAY گفت که پس از معرفی رسمی مشخصات مربوط به خودرو و ویژگی‌های آن منتشر خواهند شد.

1 در مورد “نگاهی به خودرو لاماری فرایدی در نمایشگاه خودرو IAA 2023 مونیخ – اختصاصی آی‌تی‌رسان”

  1. رامین صفایی

    این لگن پاره هم مانند سایر لگن پاره های
    چینی بی کیفیت و فکسنی بوده و ارزش
    خریدن ندارد و هر کسی هم خریداری کند
    سرش کلاه رفته است

    3
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH