نگاهی به فولکس واگن ID 7 در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

در نمایشگاه خودرو IAA 2023 به سراغ برند فولکس واگن رفتیم تا از نزدیک شاهد مدل فولکس واگن ID 7 باشیم. خودروی برقی فولکس واگن ID 7 که به عنوان یک مدل پریمیوم شناخته می‌شود، ظاهر بسیار جذابی داشته و کابین جاداری دارد.

در نگاه اول به این خودرو، طراحی فست بک بدنه توجه‌مان را به خود جلب کرد. چراغ‌های جلو LED و عقب طراحی زیبایی دارند که به صورت کلی ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده‌اند. در وسط لاین این چراغ‌ها، لوگوی بزرگی از فولکس واگن را می‌بینیم.

فولکس واگن ID 7 سقف شیشه‌ای بزرگی دارد که می‌تواند از حالت مات به شفاف تبدیل شود. درب صندوق عقب به صورت برقی طراحی شده، فضای صندوق عقب نیز بسیار بزرگ است و طراحی هوشمندانه‌ای دارد.

برد فولکس واگن ID 7 حدود 300 مایل است و گفته می‌شود که در زمان عرضه، با یک موتور الکتریکی تکی به بازار بیاید. این موتور قادر است در بخش چرخ‌های عقب قدرتی معادل 282 اسب بخار تولید کند.

انتظار می‌رود که کمپانی پس از آن نسبت به تولید یک نسخه چهار چرخ متحرک دو موتوره با قدرت بیشتر اقدام کند. اکنون فولکس‌ واگن ادعا می‌کند که تنها 5.0 ثانیه زمان می‌برد تا خودرو به شتاب 60 مایل در ساعت برسد.

باتری 77.0 کیلووات ساعتی در این مدل قرار دارد؛ البته احتمال دارد که یک باتری بزرگتر 86.0 کیلووات ساعتی نیز به خط تولید بپیوندد که شاید منحصر به مدل قدرتمندتر دو موتوره چهار چرخ متحرک باشد.

درون کابین نیز می‌توان امکاناتی نظیر صفحه نمایش 15 اینچی مرکزی، صفحه نمایش واقعیت افزوده و سقف شیشه‌ای الکتروکرومیک را مشاهده کرد. با استفاده از نمایشگر هدآپ نیز می‌توان دستورالعمل‌های مختلف و اطلاعات کلیدی را مشاهده کرد.

طراحی داخلی هوشمندانه است و کیفیت ساخت عالی سرنشینان را شگفت‌زده خواهد کرد. انتظار می‌رود که فولکس واگن ID.7 به صورت استاندارد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده، از جمله تجهیزات اصلی مانند ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط استاندارد با کمک حفظ خطوط، چراغ‌های جلوی خودکار و کروز کنترل تطبیقی ارائه شود.

فولکس واگن درباره قیمت ID.7 اشاره کرد که این مدل با قیمت 50 تا 60 هزار یورو وارد بازارها خواهد شد. شما می‌توانید در بخش پایین، ویدیوی مربوط به آن را نیز مشاهده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH