چین موبایل 6 ویژگی نهایی اپل آیفون 6 را اعلام کرد

china_mobile-logo

تنها در کمتر از 10 ساعت مانده به معرفی آیفون 6 و تعداد دیگری از محصولات اپل، چین موبایل فهرست ویژگی‌های نهایی آیفون پرچمدار 4.7 اینچی را منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بزرگترین اوپراتور دنیا، آیفون 6 مجهز به یک پردازنده Apple A8 چهار هسته‌ای خواهد بود، اما پیش از این شایعات از دو هسته‌ای بودن این پردازشگر گفته بودند که تناقضی در اینباره مشاهده می‌شود.

این اوپراتور رزولوشن صفحه نمایش دستگاه را 1134×750 پیکسل اعلام کرده است و جنس صفحه در هر دو مدل هم سپفایر خواهد بود، با اینکه پیش از این مینگ چی کو تجهیز نسخه 128 گیگابایتی به سفایر را اعلام کرده بود. هفته گذشته کو گفته بود، شکست آیفون در تست افتادن باعث شده که اپل برای همه مدلها از سفایر استفاده نکند.

چین موبایل ویژگی‌های دیگر این هندست را چنین اعلام کرده است: دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی و جلویی 2.1 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 16، 32، 64 و 128 گیگابایتی، ضد آب و گرد و غبار بودن، عرضه شدن در رنگهای مشکی، سفید، طلایی و ابعاد 7×67×138 میلیمتر.

این اوپراتور اعلام کرده است که آیفون 6 روز 19 سپتامبر آغاز به کار می‌کند. در شایعات پیشین زمان عرضه نسخه 5.5 اینچی دیرتر اعلام شده بود و در اطلاعات جدید اشاره‌ای به این قضیه نشده است. این اوپراتور اعلام کرده که ویژگی‌های دیگر این دستگاه امروز مشخص خواهند شد ولی چون چین موبایل این فهرست را منتشر کرده است، دلیلی بر صحت 100% آنها نمی‌شود.

4 در مورد “چین موبایل 6 ویژگی نهایی اپل آیفون 6 را اعلام کرد”

  1. موافقم داش سینا
    در ضمن اقا سجاد یه سرچی در مورد z3 کن تا اطلاعات بیاد دست
    می گین فرقی نکرده درست حرفتونو قبول دارم ولی نسبت به z2 ده تفاوت بینشون هست به غیر از این 10 تفاوت هنوز کلی فرق هست که باید برسی بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH