امضای توافقنامه چند ساله میان واتس‌آپ و مرسدس بنز

واتس‌آپ با صدور بیانیه‌ای از انعقاد یک قرارداد چند ساله با تیم فرمول یک Mercedes-AMG F1 و انتخاب این تیم به‌عنوان شریک رسمی خود خبر داد. کوالکام به منظور بهره‌برداری از توان فناوری اسنپدراگون، در اوایل سال جاری میلادی قراردادی را با تیم Mercedes-AMG PETRONAS F1 امضاء کرد.

به گفته واتس‌آپ، تیم Mercedes-AMG F1 در ماه سپتامبر یکی از نخستین استفاده‌کنندگان از ویژگی جدید پخش کانال‌های واتس‌آپ بود. این کار با هدف اشتراک‌گذاری تجربیات، دیدگاه‌ها و واقعیات آماده‌سازی تیم برای مسابقات پایان هفته و مبارزه برای رسیدن به سکوی قهرمانی انجام شد.

خبر این همکاری جدید به‌صورت انحصاری از طریق کانال واتس‌آپی Mercedes-AMG PETRONAS F1 اعلام شد. توافقنامه جدید همکاری میان واتس‌آپ و تیم Mercedes-AMG F1 در آستانه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ لاس‌وگاس امضاء شد.

به گفته کمپانی، طرفداران حاضر در شهر لاس‌وگاس و تماشاگران مسابقات در منازل از سورپرایزهای سرگرم‌کننده متعددی بهره‌مند خواهند شد. این دستاورد به لطف برنامه‌ریزی پخش محتوای اختصاصی و سفارشی در پایان هفته محقق خواهد شد.

توتو ولف؛ مدیرعامل و مدیر تیم Mercedes-AMG PETRONAS F1 در توضیحاتی پیرامون این همکاری اعلام کرد: “واتس‌آپ در ارتباطات و تمامی کارهایی که ما در تیم Mercedes-AMG F1 انجام می‌دهیم؛ نقش مهمی را ایفا می‌کند. این پیام‌رسان با هماهنگی فعالیت‌های ما، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و حمایت از تیم در طول هر فصل، اعضای تیم ما را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. همچنین واتس‌آپ به افزایش سرعت ارتباطات و تصمیم‌گیری در سراسر سازمان کمک می‌کند. به نظر من هیچ شراکتی از همکاری 2 برند مبتکر و آینده‌نگر، طبیعی‌تر نخواهد بود. ما مشتاقانه منتظر همکاری با واتس‌آپ و جان بخشیدن به روایت‌های خود با روش‌های اصیل و نوآورانه هستیم.”

ویل کتکارت؛ رئیس واتس‌آپ نیز ضمن توضیحاتی خاطرنشان کرد: “ما از چگونگی اتکای تیم Mercedes-AMG PETRONAS F1 به واتس‌آپ برای ادامه فعالیت‌های سازمانی خود شگفت‌زده هستیم. برتری این تیم و ارزش‌هایی که آنها طی سالیان اخیر برای پیشبرد ورزش‌های موتوری به معرض نمایش گذاشته‌اند؛ همواره الهام‌بخش بوده و من به این همکاری افتخار می‌کنم. ما با همکاری یکدیگر نشان خواهیم داد که واتس‌آپ چگونه تیم Mercedes-AMG PETRONAS F1 و طرفداران آن‌را در عمل به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH