رندر مفهومی آیفون SE 4 اپل با طراحی مدرن و دکمه اکشن منتشر شد + ویدیو

بی‌تردید در اختیار داشتن یک گوشی آیفون با قیمت مقرون‌به‌صرفه برای بسیاری از کاربران یک رویای مشترک به‌شمار می‌رود. خوشبختانه اپل مدتی است که این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است. به‌عنوان مثال مشتریان به‌جای پرداخت مبلغ هنگفت 50 هزار لیر برای خریداری آیفون 15 می‌توانند سومین نسل آیفون SE با برچسب قیمتی 25 هزار لیر را انتخاب کنند. آیفون SE 3 از پردازنده‌ای مشابه با آیفون 14 استفاده می‌کند.

با این‌حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که طراحی قدیمی آیفون SE 3 موجب تردید مشتریان برای خریداری آن شده است. اپل قصد دارد تا با عرضه مدل ارزان‌قیمت آیفون SE 4 در آینده این مشکل را برطرف نماید. اخیرا یک ویدیوی مفهومی جدید در فضای اینترنت منتشر شده که نگرشی اجمالی از ظاهر احتمالی این گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

بر این اساس گوشی اقتصادی آیفون SE 4 با طراحی جدید و دوربین 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. تاکنون اطلاعات و شایعات متعددی در رابطه با مدل نسل آینده آیفون SE منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که این گوشی از طراحی ناچدار مشابه با آیفون 14 بهره خواهد برد. این موضوع بدان معناست که از دکمه تاچ آیدی یا حواشی ضخیم در اطراف نمایشگر خبری نخواهد بود. بعلاوه این دستگاه با الهام گرفتن از سری آیفون 15 از ویژگی‌های جدیدی نظیر دکمه اکشن و پورت USB-C نیز استفاده خواهد کرد.

نهایتا یک طراح مشهور با شناسه 4RMD تمامی این اطلاعات را در کنار یکدیگر قرار داده و یک طرح مفهومی از گوشی را ارائه نموده است. همان‌طور که در ویدیوی زیر ملاحظه می‌کنید؛ گوشی جدید و ارزان‌قیمت آیفون SE 4 به معنای واقعی کلمه یک دستگاه مدرن به‌شمار خواهد رفت. در واقع وجود یک دوربین منفرد روی پنل پشتی گوشی تنها نقطه ضعف آن محسوب می‌شود. این دوربین ظاهرا مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی بوده و قادر به ضبط ویدیوهای 4K خواهد بود. این موضوع در طرح مفهومی نیز به وضوح نشان داده شده است.

گوشی نمایش داده شده در ویدیوی مفهومی مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد و باتری 3240 میلی‌آمپرساعتی است. البته مشخصات واقعی دستگاه می‌توانند تا حدی متفاوت باشند. به بیان دقیق‌تر استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر یا نمایشگر LCD به‌جای پنل اولد امری محتمل است. برای مقایسه جالب است بدانید که آیفون SE 3 مجهز به یک باتری 2018 میلی‌آمپرساعتی است.

همان‌طور که در ویدیوی مفهومی نیز نشان داده شده است؛ آیفون SE 4 احتمالا با پردازنده 4 نانومتری A16 Bionic به بازار عرضه خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که آیفون SE 4 عملکردی مشابه با گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را ارائه خواهد داد. با این‌حال از آنجا که کاربران لزوما به چنین سطحی از سرعت احتیاج ندارند؛ لذا انتخاب میان پردازنده‌های A15 و A16 احتمالا تاثیر قابل‌توجهی بر نتیجه کلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH