حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

7 روش حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

اگر بتوان مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل را حل کرد، تعداد زیادی از گیمرهایی که با گوشی‌های ارزان یا ضعیف این بازی را انجام می‌دهند به تعداد پلیرهای کالاف دیوتی موبایل باز می‌گردند.

متاسفانه بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی سنگین بوده و بر روی هر گوشی موبایلی به خوبی اجرا نمی‌شود. البته گوشی‌های میان‌رده به قدری کیفیت پیدا کرده‌اند که بتوانید بازی مانند کالاف دیوتی موبایل را بر روی آن‌ها اجرا کنید. مدل‌های بالارده و پرچمدار هم که مشکلی برای اجرای این بازی در بالاترین رده کیفیتی ندارند.

اما اجرای کالاف دیوتی موبایل در گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده‌های ضعیف با چالش‌هایی همراه است. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها مشکل لگ زدن در حین بازی کالاف دیوتی موبایل است که اگر حل نشود به راحتی مقدمه شکست شما را رقم می‌زند.

لگ زدن در بازی‌ آنلاین به ویژه بازی‌های بتل رویال جنگی مانند کالاف دیوتی موبایل باعث می‌شود شما نتوانید در لحظات حساس دشمن خود را از بین ببرید و خودتان از بازی حذف می‌شوید، برای همین اگر بازی شما لگ می‌شود سریعا باید مشکل آن را حل کنید.

حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل چند عامل اصلی دارد که همه آن‌ها را می‌توان حل کرد، یعنی حتی با گوشی‌های میان‌رده ضعیف هم می‌توانید این بازی را بدون لگ اجرا کنید. ضمن اینکه ممکن است شما یک گوشی قدرتمند داشته باشید و در هنگام بازی کالاف دیوتی با لگ مواجه شوید که طبیعتا برای شما غیرقابل قبول خواهد بود.

به این ترتیب ممکن است از گوشی‌های ضعیف تا مدل‌های قدرتمند با مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل مواجه شوید، ولی راه حلی برای حالت‌ها وجود دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید:

چهار عامل اصلی لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

اصلی‌ترین عامل اینترنت است، در بازی‌های آنلاین مانند کالاف دیوتی اگر اینترنت یا پینگ شما ضعیف باشد، با اختلالاتی مواجه می‌شوید که باعث لگ شدن بازی می‌شود، به این ترتیب در لحظاتی بازی گیر می‌کند و ممکن است توسط افراد دیگر کشته شوید.

نگاهی به بهترین گوشی‌های شیائومی برای کالاف دیوتی موبایل

عامل دوم به سخت‌افزار گوشی شما باز می‌گردد، همانطور که گفتیم بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی سنگین است و به گوشی با سخت‌افزار مناسبی نیاز دارد تا بازی به خوبی اجرا شود، اگر سخت‌افزار گوشی شما ضعیف باشد و کیفیتی گرافیکی بازی را هم پایین نیاورده باشید، در حین بازی با لگ‌ها زیادی مواجه می‌شوید. حتما به خاطر داشته باشید که برای اجرای کالاف دیوتی موبایل باید حداقل 2 گیگالایت رم داشته باشید، همچنین اندروید 5.1 به بالا و iOS 9.1 به بالا برای اجرای این بازی مناسب است.

عامل سوم به نرم‌افزار رابط کاربری گوشی شما یا خود بازی کالاف دیوتی باز می‌گردد، وقتی مدام از گوشی خود استفاده می‌کنید و برنامه‌های در حال اجرا را نمی‌بندید باعث می‌شود تا رم درگیر شده و به طور صددرصد در اختیار بازی قرار نگیرد. یعنی ممکن است شما سخت‌افزار قوی داشته باشید ولی به دلیل استفاده ناصحیح از گوشی، کل ظرفیت و قدرت سخت‌افزار شما برای بازی مورد استفاده قرار نگیرد که باعث می‌شود بازی لگ داشته باشد.

عامل چهارم داغ شدن گوشی است که از عوامل شایع به حساب می‌آید. وقتی گوشی داغ می‌شود قدرت سخت‌افزار آن کاهش پیدا می‌کند و باعث می‌شود بازی لگ بخورد.فزار آن کاهش پیدا می‌کند و اف

روش‌های حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

اینترنت را بررسی کنید

اولین موردی که باید بررسی کنید آن است که اینترنت را بررسی کنید. ممکن است همراه با شما کسی از اینترنت استفاده می‌کند یا به هر دلیلی اینترنت وای‌فای به مشکل خورده است. اگر مدام لگ‌دارید بهتر است از اینترنتی با سرعت بالاتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید به شرکت تامین کننده خود تماس گرفته و بگویید که گیمر هستید، آن‌ها پینگ شما را بهبود می‌بخشند.

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل چیست؟ + آموزش کامل

استفاده از اینترنت فیبر نوری یا P2P بهترین گزینه برای بازی آنلاین است، البته برخی از شرکت‌ها اینترنت TD-LTE با سرعت ثابت ارائه می‌کنند که آن هم می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

اگر از اینترنت همراه استفاده می‌کنید، از اپراتوری استفاده کنید که در منطقه شما آنتن‌دهی بیشتری دارد.

تنظیمات گرافیکی را پایین بیاورید

برای این که مشکل لگ در بازی حل شود نیاز دارید تا بازی کالاف دیوتی موبایل را سبک کنید! اما چگونه؟ با کاهش تنظیمات گرافیکی و غیرفعال کردن برخی از بخش‌ها می‌توانید بازی ساده‌تر و روان‌تری اجرا کنید. در بازی کالاف دیوتی تنظیمات بسیاری وجود دارد که باعث می‌شود حرکات شما در بازی، سایه‌ها، حرکات و غیره طبیعی باشد.

اگر سخت‌افزار گوشی شما ضعیف است و بازی را در بالاترین حالت با لگ اجرا می‌کند باید سطح گرافیک بازی را پایین بیاورید.

برای اینکار به بخش Setting بروید و Audio and Graphic در بخش Graphic Quality گزینه Medium یا Low را انتخاب کنید.

از طرفی Frame Rate را در بالاترین حالت ممکن قرار دهید.

در بخش بتل رویال، مالتی پلی و زامبی همه گزینه‌ها به جز Realistic Scope را غیر فعال کنید.

به این ترتیب کیفیت گرافیکی بازی پایین می‌آید ولی بازی بسیار سبک‌تر اجرا می‌شود.

استفاده از گزینه Shader Preload

در بخش تنظیمات گزینه‌ای به نام Shader Preload وجود دارد که با انتخاب آن سایه‌های گرافیکی بازی به جای آنکه در هنگام بازی لود شوند، پیز از بازی لود خواهند شد، به این ترتیب درگیری گرافیک بازی و سخت‌افزار در هنگام بازی کمتر خواهد بود و بازی بسیار سبک‌تر اجرا می‌شود.

حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

گیمرهای زیاد با استفاهد از این بخش اعلام کردند که بازی بسیار روان‌تر از گذشته برای آن‌ها اجرا شده و مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل حل شده است.

بهترین راه‌های دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل

با انتخاب این گزینه چند دقیقه برای لود عناصر گرافیکی زمان لازم است و بعد از آن می‌توانید وارد بازی شوید.

از برنامه بهینه‌ساز استفاده کنید

سامسونگ و شیائومی به طور پیشفرض برنامه‌هایی دارند که می‌توان گوشی را برای اجرای بازی آماده کرد. البته گیم بوسترها هم به صورت برنامه جداگانه قابل دانلود هستند ولی اگر گوشی سامسونگ و شیائومی دارید، می‌توانید به صورت پیشفرض از آن استفاده کنید.

حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

این برنامه‌ها تمام اپلیکیشن‌های باز در پس‌زمینه را می‌بنندند و تمرکز اینترنت را بر روی اجرای بازی می‌گذارند. درواقع با این کار کل گوشی بر اجرای هر چه بهتر بازی متمرکز می‌شود و بالاترین کیفیت خروجی بازی را به شما می‌دهد.

بازی را سبک کنید

یکی از راه‌کارها برای سبک کردن بازی آن است که حجم فایل خود بازی کالاف دیوتی موبایل سبک شود. هر فصل این بازی چند گیگ فضا لازم دارد و پس از چند بار آپدیت این بازی متوجه می‌شوید که حجم آن چند برابر شده است. ممکن است حجم بازی حتی به 7 یا 8 گیگابایت هم برسد. از طرفی دانلودهای درون بازی هم حجم آن را زیاد می‌کنند.

چگونه در یک بتل رویال کالاف دیوتی مقابل هم بازی کنیم؟

بهترین راهکار برای رفع این مشکل که به سنگینی بازی و لگ دار شدن آن کمک می‌کند آن است که بازی را پاک کنید. بله! بازی کالاف دیوتی موبایل را آپدیت نکنید، بلکه هر بار فصل جدیدی برای آن عرضه شد، آن را پاک کرده و مجددا نسخه جدید را نصب کنید. سپس تنها نقشه‌ها و و اقلام مورد نیاز خود را در بازی دانلود کنید، به این ترتیب حجم بازی همیشه حدود 2 گیگابایت خواهد بود و بسیاری سبک‌تر از قبل اجرا می‌شود.

حافظه خود را خالی کنید

حجم سنگین حافظه تاثیر منفی بر روی عملکرد سخت‌افزاری در تمام بخش‌های تلفن همراه دارد. کلا وقتی حافظه پر باشد، گوشی سنگین کار می‌کند و عملکرد سخت‌افزاری به مشکل بر میخورد.

حل مشکل لگ زدن کالاف دیوتی موبایل

برای همین همواره سعی کنید تا حافظه را تا نزدیک 50 درصد از ظرفیت آن نگه‌دارید. اگر حافظه پر است آن را خالی کنید، برنامه‌های اضافی را پاک کنید و عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی را به یک دیوایس ذخیره‌سازی یا سیستم رایانه‌ای خود منتقل کنید.

حافظه پر برای بازی‌هایی که به صورت مداوم نیاز به بازخوانی حافظه دارند یک سم است و باعث کندی بازی می‌شود. به این ترتیب همواره حافظه را خالی نگه‌دارید یا حداقل از پر شدن آن جلوگیری کنید.

رزولوشن نمایشگر را کاهش دهید

گوشی‌های جدید اکثرا دارای رزولوشن نمایشگر فول‌اچ‌دی هستند که باعث می‌شود بارگذاری بازی در لحظه سنگین‌تر شود، به این ترتیب با کاهش رزولوشن نمایشگر، به سبک‌تر شدن بازی کمک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH