تصاویر زنده گوشی ناتینگ فون 2a در فضای وب منتشر شد

برند ناتینگ طی هفته گذشته اعلام کرد که گوشی هوشمند آینده خود را با نام ناتینگ فون 2a به بازار عرضه می‌کند. با این‌حال کمپانی در رابطه با طراحی و مشخصات فنی محصول جدید خود هیچ‌گونه جزئیاتی را ارائه نکرده است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود ناتینگ فون 2a در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود؛ لذا کمپانی احتمالا طی هفته‌های آینده بخشی از مشخصات فنی آن‌را مورد تائید قرار خواهد داد.

با این‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که ناتینگ به‌طور سهوی تصاویری از گوشی جدید خود را در پایگاه Reddit منتشر نموده است. این تصاویر اگرچه بعدها حذف شدند؛ اما پیش‌تر به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شد‌ه‌اند.

تصاویر احتمالی ناتینگ فون 2a ظاهری واضح از طراحی آن‌را نمایش نمی‌دهند؛ چرا که دستگاه درون یک کیس محافظ محصور شده است. در قسمت جلویی گوشی می‌توان نمایشگری با یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی آن‌را مشاهده کرد. ظاهرا در قسمت پشتی گوشی از رابط بازطراحی شده Glyph استفاده شده است؛ اما این قسمت به‌دلیل وجود کیس محافظ قابل مشاهده نیست.

تصویر ثبت شده از نمای پشتی دستگاه نشان‌دهنده سیستم دوربین دوگانه با چیدمان افقی همراه با یک فلاش LED است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ناتینگ فون 2a مجهز به یک نمایشگر آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

توان پردازشی این دستگاه احتمالا از طریق تراشه Dimensity 7200 ساخت شرکت مدیاتکدر کنار حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. بعلاوه باتری 4920 میلی‌آمپرساعتی این محصول از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تصاویر زنده از ناتینگ فون 2a

دوربین جلویی ناتینگ فون 2a احتمالا از سنسور 32 مگاپیکسلی IMX615 ساخت سونی استفاده خواهد کرد. پیکره‌بندی دوربین پشتی نیز احتمالا از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی GN9 سامسونگ با قابلیت OIS و لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ تشکیل خواهد شد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی هوشمند احتمالا با رابط کاربری Nothing OS 2.5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه شده و با 2 مدل رنگی مشکی و سفید قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH