اینستاگرام قابلیت ویرایش دایرکت مسیج را برای عموم کاربران عرضه کرد

اینستاگرام در حال ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برای مشخصه دایرکت مسیج خود است. امکان ویرایش پیام‌های دایرکت، نخستین ویژگی جدید به‌شمار می‌رود. کاربران تا 15 دقیقه پس از ارسال پیام قادر به ویرایش آن هستند.

بدین منظور کافیست انگشت خود را روی پیام فشار داده و نگه دارید. سپس از منو کشویی باز شده گزینه edit را انتخاب کنید.

رسیدهای خوانده شدن دایرکت مسیج هم‌اکنون برای تمامی چت‌ها یا موارد خاصی از آنها قابل خاموش کردن یا فعال‌سازی هستند. کاربران با مراجعه به قسمت تنظیمات اکانت قادر به اجرای این‌کار خواهند بود. این تنظیمات در هر مقطع زمانی قابل تغییر هستند؛ اما بایستی توجه داشت که رسیدهای خواندن برای چت‌های رمزنگاری شده به‌صورت end-to-end قابل دسترس نیستند.

همچنین کاربران می‌توانند تا حداکثر 3 چت مورد علاقه خود را در قسمت بالایی inbox پیام‌ها سنجاق نمایند. بدین‌ترتیب کاربران برای یافتن بهترین دوستان، اعضای خانواده یا گروه‌های مورد علاقه خود، دیگر نیازی به پیمایش نخواهند داشت.

برای سنجاق کردن چت بایستی انگشت خود را به سمت چپ کشیده یا با انگشت روی چت ضربه زده و نگه دارید. سپس بایستی بر روی گزینه pin ضربه زد. طبیعتا کاربران همواره می‌توانند موارد سنجاق شده را حذف یا ویرایش نمایند.

اکنون اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا با فشردن و نگه داشتن انگشت خود روی استیکرها، نمونه‌های مورد علاقه خود در دایرکت مسیج‌ را ذخیره نموده و در آینده به نحو آسان‌تری به آنها دسترسی پیدا کنند. در ادامه این برچسب‌ها در بالای قسمت انتخاب استیکرها قابل مشاهده خواهند بود.

بعلاوه اکنون کاربران با استفاده از استیکر، GIF، ویدیو، عکس و پیام‌های صوتی می‌توانند به هر پیامی پاسخ دهند. همچنین کاربران از میان تم‌های جدیدی نظیر Love، Lollipop، Avatar: The Last Airbender و موارد متعدد دیگر می‌توانند گزینه مورد نظر خود برای چت‌ها را انتخاب نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH