مشخصات کلیدی گوشی‌های سری نوا 13 هواوی فاش شد

شرکت هواوی اخیرا گوشی‌های پرچمدار سری Pura 70 خود را به بازار عرضه کرد. اکنون این برند چینی روی سری نوا 13 تمرکز نموده است. اگرچه در حال حاضر جزئیات محدودی پیرامون گوشی‌های هوشمند آینده هواوی منتشر شده است؛ اما اطلاعات لو رفته توسط یک افشاگر با نام مستعار Smart Pikachu شامل برخی ویژگی‌های احتمالی سری نوا 13 هستند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، تمامی گوشی‌های سری نوا 13 از اتصال 5G پشتیبانی خواهند کرد. این موضوع مشخصا قابل توجه به‌نظر می‌رسد؛ زیرا سری نوا 12 هواوی شامل مدل‌هایی از جمله Nova 12 SE با قابلیت پشتیبانی از اتصال 4G است. اگرچه نوع پردازنده مورد استفاده برای سری نوا 13 هنوز مشخص نشده است؛ اما فرد افشاگر مدعی شده که این خانواده احتمالا از تراشه جدید کایرین 9010 بهره خواهد برد. این تراشه نخستین بار در گوشی‌های سری Pura 70 هواوی به‌کار گرفته شد.

انتظار می‌رود که سری نوا 13 در قسمت جلویی از یک نمایشگر خمیده با رزولوشن 1.5K بهره‌برداری نماید. اگرچه جزئیات مربوط به دوربین در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما فرد افشاگر به امکان استفاده از دوربین پشتی با لنز پریسکوپی و قابلیت پشتیبانی از دیافراگم متغیر اشاره نموده است. همچنین بر اساس شنیده‌ها سری نوا 13 با استفاده از دوربین‌های جلویی دوگانه بر ارائه تجربه برتر عکاسی سلفی تمرکز خواهد کرد.

بعلاوه برخی شایعات نشان می‌دهند که گوشی‌های هوشمند سری نوا 13 از فناوری ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه Beidou پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا حتی هنگام حضور در مناطق فاقد پوشش شبکه زمینی نیز قادر به ارسال یا دریافت پیام باشند.

صرفنظر از این موارد، در خصوص مشخصات سری نوا 13 هواوی اطلاعات زیادی در دست نیست. با این‌حال انتظار می‌رود که این سری در 3 ماهه دوم سال 2024 به‌طور رسمی معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH