نکسوس 6 گوگل قطعا یک غول خواهد بود!

Nexus-6-Smartphone

گوگل در حال کار بر روی نکسوس 6 است، محصولی که احتمال می‌رود نام آن نکسوس X لقب بگیرد و تا کنون برخی از مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده است. برخی از خبرگزاری‌ها عنوان کرده‌اند که این محصول جدید گوگل، کاملا با سایر نکسوس‌ها تفاوت داشته و یک اسمارت فون اندرویدی فوق العاده است، این منابع اضافه کرده‌اند که نکسوس جدید بر اساس محصول جدید موتورولا یعنی new Moto X ساخته خواهد شد.

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که آخرین نکسوس بازار، با صفحه نمایشی 5.92 اینچی عرضه خواهد شد؛ یعنی دقیقا چیزی شبیه به مدل جدید new Moto X! اما این خبر آن‌چنان هم خوب نیست! چون برخی از افرادی که با محصول جدید موتورولا کارکرده‌اند، از سایز صفحه نمایش آن ناراضی بوده و آن را بیش از حد بزرگ دانسته‌اند.

این صفحه نمایش غول پیکر، با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل به بازار عرضه خواهد شد و چگالی پیکسلی آن رقم فوق العاده 498ppi را به ما نشان می‌دهد. این غول جدید گوگل، با یک باتری 3200 میلی‌آمپری عرضه شده است که بنا به گزارش‌های لو رفته، این باتری با استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های خاصی که در آن به‌کار رفته است، توانایی زیادی در روشن نگاه‌داشتن این غول 6 اینچی خواهد داشت.

منبع فاش کننده این اطلاعات در مورد دوربین این محصول می‌افزاید که یک نمونه قدرتمند 13 مگا پیکسلی با توانایی ضبط فیلم با کیفیت 4k در پشت و یک دوربین 2 مگا پیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی در جلو قرار گرفته است. امکاناتی کاملاً شبیه به New Moto X!

Google-Nexus-6-HTC-concept-06

در مورد سخت‌افزار نکسوس جدید گوگل شایعات زیادی تاکنون درز کرده است، اما این منبع بر خلاف سایر منابع، پردازنده نکسوس 6 را اسنپدراگون 805 به همراه 3 گیگابایت رم می‌داند و اعلام می‌دارد که حافظه داخلی این فبلت به‌طور پیش‌فرض 32 گیگابایتی است. این گزارش می‌افزاید که این محصول جدید گوگل اوایل ماه نوامبر معرفی خواهد شد؛ یعنی حدود 1 ماه و اندی دیگر!

گوگل احتمالا برای قیمت‌گذاری این محصول جذابش نیز، برنامه‌های خاصی دارد، به خصوص هم اکنون که تولیدات اندرویدی بازار زیاد شده و رقابت بین آن‌ها بسیار شدید است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب نکسوس جدید گوگل، سیستم عامل به روز و معرفی نشده این کمپانی است. حال که همگان منتظر عرضه نسخه نهایی اندروید L هستند، گوگل با عرضه این محصول به همراه آخرین نسخه سیستم عامل محبوبش یعنی اندروید، می‌تواند برگ برنده خود را برای رقبا رو کند!

اما در این میان، نگرانی برخی از طرفداران پر و پا قرص سری نکسوس از این است که سایز 6 اینچی صفحه نمایش این محصول، نکسوس را از جرگه اسمارت فون‌ها خارج کرده و به تبلت‌ها نزدیکش می‌کند و به همین دلیل نمی‌توان از یک فبلت 6 اینچی به‌راحتی نسخه‌های قبل استفاده کرد.

باید دید آیا این محصول عظیم گوگل، با صفحه‌نمایش غول پیکر و البته امکانات خاصش می‌تواند همانند مدل‌های قبل فروش خوبی را برای این کمپانی رقم بزند؟ آیا این شایعات همگی به واقعیت تبدیل می‌شوند یا گوگل همه ما را سورپرایز خواهد کرد؟

4 در مورد “نکسوس 6 گوگل قطعا یک غول خواهد بود!”

  1. بهترین سایز صفحه نمایش 4.7 به نظرم. نکسوس 6 با این سایز صفحه نمایش هرچیم خوب باشه باز من ترجیح میدن از نکسوس 4 یا نهایت نکسوس 5 استفاده کنم. نمیتونه موفقیت زیادی با این سایز صفحه خاص کسب کنه

  2. خداییش خیلی بزرگه خداکنه حداقل دوتا معرفی کنه یکی این که فبلت میشه یکی هم حداکثر با صفحه نمایش 5اینچی….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH