یک وسیله جانبی که تمام کاربران آی‌فون 6+ به آن نیاز دارند: انگشت شست!

چه بخواهیم و چه نخواهیم، اسمارت فون‌ها هر روز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. اما در این میان به نظر می‌رسد مشکلی وجود دارد که طراحان اسمارت فون‌ها آن را فراموش کرده‌اند، این مشکل چیزی نیست جز اندازه دست کاربران! در این روند بزرگ شدن، اندازه دست افراد اما بزرگ نمی‌شود و این بدان معنی است که دیگر استفاده از تلفن همراه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تبدیل به یک کار سخت و ناممکن شده است.

اکنون بعد از مدت‌ها که اپل قصد تولید اسمارت فون‌های بزرگ را نداشت، این کمپانی دست به تولید محصولی زد که واقعا بزرگ است و همانند سایر فبلت‌ها استفاده از آن با یک دست امکان پذیر نیست.

finger-stylus-thanko

حال شرکت thanko که که در ژاپن قرار دارد، با مشاهده این مشکل کاربران، دست به تولید ابزار جانبی‌ای زده است که کمی عجیب اما مشکل‌گشاست. مشکل کاربران در استفاده از فبلت‌ها با یک دست، این است که انگشت شست افراد به تمام نقاط صفحه نمایش دسترسی ندارد. با مشاهده این کمبود، thanko انگشت شستی تولید کرده که کاربر با پوشیدن آن بر روی انگشت خود می‌تواند به تمام نقاط صفحه نمایش فبلت‌ها دسترسی داشته باشد. اگرچه این ابزار در تمام صفحه نمایش‌ها قابل استفاده است، اما کمپانی سازنده این محصول را برای آیفون 6+ ساخته و برای این گوشی مناسب می‌داند.

شما می‌توانید با پرداخت حدود 14 دلار این محصول را خریداری کنید و دیگر دغدغه‌ای برای استفاده و خرید آیفون 6+ نداشته باشید.


منبع: digitaltrends

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH