کمپانی SEL از نمایشگر 8.7 اینچی با قابلیت سه بار تا شدن پرده‌برداری کرد

(Semiconductor Energy Laboratory (SEL، همان سازنده صفحه نمایش 6 اینچی و تا شدنی نوکیا، برگشته و این بار یک صفحه نمایش کاملا تاشدنی 8.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی برای تبلت‌ها ساخته است. ژوئن گذشته نوکیا و سل از یک صفحه نمایش 6 اینچی OLED HD پرده‌برداری کردند که توانایی یک بار تا شدن را داشت.

همین چند روز پیش و در نمایشگاه Display Innovation 2014 که از تاریخ 29 تا 31ام اکتبر در شهر یوکوهامای ژاپن برگزار شد، سل از یک صفحه نمایش OLED 8.7 اینچی که قابلیت تا سه بار تاشدن را دارد پرده‌بردرای کرد. صفحه‌ای فول اچ‌دی که چگالی پیکسلی 254ppi را دارد. اگر دوست دارید بدانید که سل چطور این کار را انجام داده، لازم است بگوییم که این همان فن‌آوری است که سامسونگ و ال‌جی از آن استفاده کرده‌اند. تنها لازم است که به جای زیر لایه شیشه‌ای از یک نوع پلاستیکی که قابلیت خم شدن دارد استفاده شود.

با وجود این صفحه می‌توان تبلت‌های آینده را تصور کرد که چگونه برای انجام کارهای سریع تا شده و برای دیدن ویدئو یا مرور وب تای آن‌ها باز می‌شود.

هنوز تا رسیدن به این تبلتها خیلی راه مانده است، زیرا غیر از صفحه نمایش خم شدنی خیلی چیزهای دیگری چون باتری هم وجود د ارند که باید قابلیت خم شدن پیدا کند. تنها چیزی که الان می‌دانیم این است که این روند شدیدا تحت پیگیری بوده و همه چیز تا الان خوب پیش رفته است.

SEL-foldable-tablet


SEL-foldable-tablet-2


SEL-foldable-tablet-3

1 در مورد “کمپانی SEL از نمایشگر 8.7 اینچی با قابلیت سه بار تا شدن پرده‌برداری کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH