تصاویری از اندروید 5.0 به همراه سنس 6 بر روی اچ‌تی‌سی وان m8 دیده شد!

تب به‌روزرسانی اسمارت فون‌ها به آخرین نسخه اندروید یا همان آب نبات چوبی بالا گرفته است و کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند تا پیش‌تر از سایر شرکت‌ها این به‌روزرسانی را برای اسمارت فون‌های مطرح و اغلب پرچم‌دار خود منتشر کنند. تاکنون تنها گوگل توانسته اغلب گوشی‌های خود را به‌طور کامل به اندروید 5.0 آپدیت کند و سایر کمپانی‌ها سعی دارند تا هرچه سریع‌تر این نسخه را برای کاربران خود انتشار دهند.

جمعه گذشته نسخه گوگل پلی اچ‌تی‌سی وان به اندروید 5.0 به‌روزرسانی شد، اما توجه زیادی را به خود جلب نکرد؛ زیرا که انتشار این به‌روزرسانی توسط کمپانی اچ‌تی‌سی منتشر نشده بود و گوگل اقدام به چنین کاری کرده بود (وظیفه پشتیبانی نرم افزاری از نسخه‌های گوگل پلی بر عهده گوگل است). اما تصاویری که امروز منتشر شده‌اند نشان از این دارند که اچ‌تی‌سی نیز بیکار ننشسته است و سعی دارد تا هر چه سریع‌تر این به‌روزرسانی را برای پرچم‌دار خود منتشر کند و وان M8 را به یک پله بالاتر هدایت نماید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید).

در این تصاویر به‌ وضوح مشاهده می‌شود که اندروید 5.0 در اچ‌تی‌سی وان M8 با رابط کاربری سنس 6 اجرا می‌شود. این تصاویر حکایت از محیط کاربری زیبایی دارند که اندروید 5.0 و سنس 6 برای اچ‌تی‌سی وان M8 می‌سازند. همچنین این تصاویر نشان می‌دهند که اچ‌تی‌سی به وعده خود در خصوص به‌روزرسانی پرچم‌دارش تا 90 روز از روز انتشار نسخه توسعه دهندگان عمل خواهد کرد.

نظر شما در خصوص عملکرد اچ‌تی‌سی در رابطه با انتشار به‌روزرسانی‌ها چیست؟

2 در مورد “تصاویری از اندروید 5.0 به همراه سنس 6 بر روی اچ‌تی‌سی وان m8 دیده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH