یک به روزرسانی بزرگ برای صفحه‌کلید محبوب SwiftKey

sdsder

صفحه‌کلید تلفن‌های هوشمند به شدت در حال پیشرفت هستند و هر روز سریع‌تر، هوشمندتر و زیباتر می‌شوند. اما هستند در این میان کسانی که دوست دارند به جای کیبوردهای پیش‌فرض تلفن‌شان از صفحه‌کلیدهای موجود در بازار اپلیکیشن‌ها استفاده کنند و روز به روز نیز به تعداد این علاقه‌مندان اضافه می‌شود؛ به‌خصوص از زمانی که اپل در آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS به کاربران این اجازه را داد تا صفحه‌کلیدهای دیگر را به جای صفحه‌کلید پیش‌فرض بر روی تلفن خود نصب کنند.

به جرات می‌توان گفت در میان تمام این کیبوردهای مختلف که تعدادشان کم هم نیست، SwiftKey بهترین و پرطرفدارترین است. حال این صفحه‌کلید محبوب یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت کرده است که هم‌اکنون در بازار گوگل پلی موجود است.

تغییرات اصلی در بخش کارایی این اپلیکیشن اعمال شده و ظاهر آن تقریبا مشابه نسخه‌های گذشته است. حالا زمان مورد نیاز برای بالا آمدن صفحه‌کلید کم‌تر شده است و همین امر را هنگام بسته شدن آن نیز می‌توان دید. تغییر بین زبان‌های مختلف و نمایه‌های گوناگون سریع‌تر انجام می‌گیرد و تایپ کردن با آن بسیار روان‌تر از گذشته شده است.

شرکت توسعه‌دهنده این نرم‌افزار اعلام کرده که صفحه‌کلید 15 تا 20 درصد سریع‌تر از قبل بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود و 20 تا 30 درصد نیز زودتر نمایشگر را ترک می‌کند. سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف مثل زبان‌ها یا نمایه‌ها نیز تا 50 درصد افزایش سرعت دارد. زمان پاسخگویی صفحه‌کلید هم بین 10 تا 18 درصد کاهش یافته و این به معنای آن است که با لمس صفحه بازخورد سریع‌تری را دریافت خواهید کرد. همه این‌ها باعث می‌شوند تا در هنگام نوشتن با تلفن همراه خود تجربه‌ای روان و لذت‌بخش داشته باشید که حتی پس از مدتی که با آن کار کنید، سرعت شما بیش‌تر و بیش‌تر نیز خواهد شد.

در آخر هم باید خاطر نشان کنیم که SwiftKey حالا 12 زبان جدید نیز به لیست خود اضافه کرده است که شامل آسامی، بنگالی، گجراتی، کانادا، مالایایی، مراتی، اوریا، پنجابی، تامیل، تلوگو، نپالی و سینهالی می‌شود. حالا این صفحه‌کلید قادر است به 81 زبان زنده (و مرده!) جهان صحبت کند.

1 در مورد “یک به روزرسانی بزرگ برای صفحه‌کلید محبوب SwiftKey”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH