Hush یک گوش‌گیر هوشمند با امکانات جالب است!

برای تمام ما اتفاق افتاده است که با صدایی اذیت کننده که یک فرد و یا وسیله‌ای آن را تولید می‌کند از خواب بیدار شویم و یا با چنین صدا‌هایی نتوانیم بخوابیم. بیشتر افراد برای حل این موضوع از پنبه استفاده می‌کنند. یک قطعه کوچک از پنبه را در گوش‌های خود قرار می‌دهند و تا حدودی از این صدا‌های آزار دهنده دور می‌مانند. اما این کار مشکلاتی نیز برای آن‌ها ایجاد می کند. برای مثال نمی‌توانند در وقت مقرر با کمک صدای هشدار دهنده موبایل‌شان بیدار شوند و یا صدای یک تماس مهم را بشنوند.

hush 4

یک استارتاپ نو پا که در سن دیگو واقع شده است، دست به تولید محصولی زده که Hush نام دارد. این دستگاه که در واقع یک گوش‌گیر (ایرپلاگ) است، باعث می‌شود تا کار‌های مهم را فراموش نکنید. Hush با کمک فوم‌هایی که در درون خود جای داده است، سبب می‌شود کاربر صداهایی تا 70 دسی بل را نشنود و اگر این مقدار کافی نبود، دستگاه قادر است تا با پخش صدا‌های آرامش بخش (همانند صدای دریا و یا سوختن چوب) مقدار زیادی از صدا‌های آزار دهنده را حذف کند. این دستگاه دارای یک اپلیکیشن برای اسمارت فون‌ها است که می‌تواند هشدار‌هایی را القا نماید. این هشدار‌ها که قبلا توسط کاربر ثبت شده‌اند، می‌تواند در هنگام دریافت یک تماس از شماره خاص و یا در هنگام کوک کردن ساعت گوشی به صدا در‌آیند.

hush

این محصول دارای یک قوطی است که عمل محافظت و شارژ دستگاه را انجام می‌دهد و می‌تواند با یک بار شارژ، تا هفت بار گوش‌گیر‌ها را شارژ نماید. این محصول به احتمال زیاد سال 2015 روانه بازار خواهد شد و قیمتی در حدود 149 دلار خواهد داشت. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت  استارت اپ Hush اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول به دست آورید.

hush1

2 در مورد “Hush یک گوش‌گیر هوشمند با امکانات جالب است!”

  1. وقتی که خواب هستی اگه یه صدایی مدام از خارج به گوش برسه مغز مجبور میشه نسبت به اون صدا تصویر بسازه همین باعث میشه ما مدام در حال فکر کردن باشیم .خوب این کیفیت خواب خیلی کاهش میده و همینطور باعث میشه مغز زودتر پیر بشه .این گوش گیرها معرکن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH