6 لانچر برتر اندروید در این ماه! (به همراه لینک دانلود)

اگر رابط کاربریی گوشی‌تان برای شما تکراری و خسته کننده به نظر می‌رسد و می‌خواهید ظاهر آن را تغییر دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، نگاهی به لانچرهایی که در این مطلب قرار داده‌ایم، بیندازید.

L launcher

L lancher

L launcher یکی از بهترین لانچرهایی‌ست که شباهت بسیار زیادی به اندروید آبنبات چوبی دارد و همانند آن دارای طراحی متریال است. همچنین در این لانچر قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از Gestures، تغییر اندازه‌ی ویجت‌ها، اضافه کردن تم نیز گنجاده شده است.

لینک دانلود

Hola Launcher

Holo-Launcher-HD

Hola Launcher یکی از سبک‌ترین لانچرهای موجود است و برای گوشی‌هایی که از قدرت سخت افزاری نسبتا پایینی بهره می‌برند، ساخته شده است. حجم این لانچر تنها 1 مگابایت است و فضای ناچیزی را از رم گوشی اشغال می‌کند. این لانچر علاوه سبک بودن، دارای طراحی ساده و زیبا نیز هست و شما با دانلود تم‌های بیشتر می‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید.

لینک دانلود

KK Big Launcher

kk

KK Big Launcher لانچری سریع و ساده که از طراحی متریال بهره‌مند است. تمامی آیکون‌ها و دکمه‌ها در این لانچر بزرگتر از حد معمول ایجاد شده‌اند. این لانچر بیشتر مناسب افراد مسن و کسانی است که مشکلات بینایی دارند.

لینک دانلود

Z launcher

z la

Z Launcher لانچری از شرکت نوکیا است که تجربه‌ای متفاوت از سایر لانچرهای معمول را به شما ارائه می‌کند. این لانچر با استفاده از هوش مصنوعی در طول روز نحوه استفاده شما از گوشی‌تان را یاد می‌گیرد و برنامه‌های شما را طوری دسته بندی می‌کند که دسترسی به آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر انجام گیرد.

لینک دانلود

Laze Launcher

laze

Laze Launcher لانچری سریع و در عین حال سبک است. طراحی این لانچر مقداری شبیه به سیستم عامل IOS بوده و کار کردن با این لانچر بسیار راحت است و شما در کارهای روزمره مشکل خاصی با آن نخواهید داشت.

لینک دانلود

i Launcher

i launcher

با لانچر فوق العاده زیبا و متفاوت iLauncher می‌توانید اینترفیس سیستم عامل ios را در اسمارت‌فون اندرویدی خود به ارمغان آورید و گوشی اندرویدی خود را کاملا شبیه به گوشی‌های آیفون و دیگر محصولات اپل کنید.

لینک دانلود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH