گلکسی S6 و ال جی G4 به خاطر اسنپدراگون 810 با تاخیر معرفی خواهند شد!

gsmarena_001

به نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید پردازنده‌های شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون810 سال آینده وظیفه پردازشی بسیاری از بزرگان بازار تلفن‌های هوشمند را بر عهده داشته باشد و کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند نیز خود را برای استفاده از این چیپ‌ پردازشی قدرتمند آماده می‌کنند، حتی اگر استفاده از آن باعث به تأخیر افتادن در معرفی پرچمدارهای جدیدشان باشد. بر اساس تازه‌ترین شایعات منتشر شده، اسنپدراگون 810 قدرتمندتر و کم‌مصرف‌تر از نسل‌های گذشته خواهد بود و همچنین کوآلکام مشکل داغ شدن بیش از حد آن را هم در این مدل جدید برطرف کرده است.

اما موضوع داغ کردن تنها مشکلی نیست که کوآلکام در پردازنده 64 بیتی خود باید آن را حل کند. جدا از بحث پردازنده، به تازگی چیپ‌های گرافیکی Adreno 430 نیز با اسنپدراگون‌ها سر ناسازگاری گذاشته‌اند و گزارش‌های زیادی از بروز خطاهای نرم‌افزاری مختلف بر روی برخی تلفن‌های هوشمند می‌رسد.

برطرف کردن این مشکلات می‌تواند چالش بزرگی برای کمپانی کوآلکام باشد و این شرکت احتمالا برای برطرف نمودن آن‌ها نیاز به زمان بیشتری دارد و این به آن معنی است که مدل جدید پردازنده اسنپدراگون و به تبع آن چند مورد از بزرگ‌ترین پرچم‌داران سال 2015 به موقع بر سر قرار همیشگی حاضر نخواهند شد و تلفن‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S6 و ال‌جی G4 نیز جزء این دسته از گوشی‌ها خواهند بود. اما در هر حال سامسونگ هنوز پردازنده‌های Exynos خود را دارد و می‌تواند آن‌ها را جایگزین اسنپدراگون کند ولی ال‌جی فاصله زیادی با نهایی شدن تولید پردازنده اختصاصی خود که مدتی است در حال کار بر روی آن است، دارد.

3 در مورد “گلکسی S6 و ال جی G4 به خاطر اسنپدراگون 810 با تاخیر معرفی خواهند شد!”

  1. اینجاست که سونیو الجی و سامسونگ باید رو بیارن به تگرا k1 و چیپ های 64بیتی مدیاتک که چیزی از 810 کم ندارن. از اونجایی که سال آینده سال 64 بیتی ها هست استفاده از 805 کار غیر معقولیه.

  2. امیدارم سونی هم اسنپدراگون810 رو روی z4 بزاره
    اون وقت همه باید برن کنار ..
    فقط سونی…………………..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH