از ایده‌های خود درآمد کسب کنید!

باز هم خلاقیت حرف اول را می‌زند. چه در سایت “آی تی رسان” و چه در زندگی روزمره.

اگر در ذهن خود، ایده فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت تکنولوژی دارید، این فرصت استثنایی را در  ThinkGeek از دست ندهید. قسمت تازه تاسیس شده این کمپانی در سایت خود، “کارگاه ایده”؛ شما را هیجان زده خواهد کرد. ThinkGeek اعلام کرده است که پروژه جدیدی را شروع می‌کند که هدف آن، اجازه دادن به عقل کل‌های فناوری برای ثبت ایده‌های خود برای یک محصول، با امکان به تولید انبوه رساندن و کسب درآمد از آن است. این فرصت مناسبی برای افراد است تا ایده‌های جالب خود را به بازار عرضه کنند.

روش کار به این صورت است:

  1. ابتدا شما ایده خود را با متن نوشته شده و تصویر (چه واقعی، مجازی و رندر شده یا شکل طراحی مهندسی) در سایت ثبت می‌کنید.
  2. ThinkGeek ایده شما را مورد بررسی قرار داده و مطمئن می‌شود که از مراحل قانونی با موفقیت می‌گذرد. سپس بعد از طی حداکثر 60 روز به شما جواب می‌دهد.
  3. اگر ایده شما ارزشمند و قابل تولید باشد، شما حقوق‌تان را دریافت می‌کنید. به همین راحتی!

اما بد نیست کمی راجع به مرحله 3 که اصلی‌ترین قسمت ماجراست توضیح دهیم.

در صورت تایید ایده، ابتدا ThinkGeek به شما 1000 دلار می‌پردازد. (می‌دونم کمه. ولی خب گر صبر کنی …). سپس همین طور شما 10% از سود تولید محصول‌تان را تا زمانیکه تولید می‌شود دریافت خواهید کرد تا وقتیکه این سود به 1 میلیون دلار برسد. (می خوای باقیش رو نخون. سود به 1 میلیون دلار برسه چه نیازی به بقیه است؟؟) آن وقت از سود محصول فقط 5% عاید شما می‌شود. این سود هر سه ماه یک‌بار به شما پرداخت می‌شود.

در کنار این امکان شما می‌توانید هر مقدار از محصول‌تان را که می‌خواهید با قیمت مناسبی بخرید و بدون پرداخت پورسانت یا … به سایت اصلی، محصول را در وب‌سایت شخصی یا خرده فروشی سر کوچه بفروشید.

برخلاف دیگر وب‌سایت‌ها، هیچ نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام یا توسعه برای ثبت ایده خود ندارید. نتیجه می‌گیریم تنها کاری که شما (و البته من) باید انجام بدهید، ثبت یک ایده جالب و شایسته است تا کسب درآمد کنید.

ذکر دو نکته در این باره ضروری است. 1- وب‌سایت آی‌تی رسان هیچ گونه مسوولیتی در مورد صحت شرایط گفته شده در ThinkGeek ندارد. 2- ThinkGeek  از کشور ایران نیز برای ارائه خدمات پشتیبانی می‌کند.

 

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

 همچنین برای دریافت آخرین اخبار هر روز از طریق ایمیل‌تان، در خبرنامه عضو شوید.

7 در مورد “از ایده‌های خود درآمد کسب کنید!”

  1. سلام
    میخواستم بدونم وقتی طرحمون تصویب شد چجور پول رو به من میدن لطفا راهنمایی بفرمایید و ماهیانه بهم درصد رو میدن حسابهای ارانی که تو جهان اعتباری نداره و بین المللی نیست
    ممنون

  2. سلام.مطالبتون درنگاه اول مثل تبلیغات جلب توجه می کنه.
    مثل بقیه حضار سوال اولم اینه که طرح تأییدشد ازکجا معلوم که به اسم خودشون ثبت نکنن و اگرصاحب طرح شکایت کنه بخاطرکپی طرح ادعای خسارت نکنن.
    عزیز؟ در دنیایی که گرک ها در لباس میش ادعای همرنگی می کنند, اعتماد کردن به غیر خودت و نداشتن اطلاعات عینی و صحیح حماقت محضه.
    موفق باشید.

  3. سلام.
    میخواستم بگم ماکه تو ایران زندگی میکنیم بلفرض یه ایده ی خوب دادیم به این وبسایت اوناهم قبول کردن چه تضمینی وجود داره که اونا ایده رو بدزدن ومنی که توایران زندگی میکنم ودستم به هیچ جایی بندنیست باید چی کار کنم؟
    آیاوقتی که من یا ما که ایدمونو دادیم به این وبسایت او ارتباطشون رو با ماچگونه بر قرارمیکنندهمین طورالکی که نیست هزاردلار به حسابمون(آیا میشه ازیه بانک خارجی این مبلغ به حساب یه بانک ئاخلی وارد بشه؟)بریزن آیا او ارتباط حضوریه یانه؟
    واین که اون ایده ای که ما بهش میدیم باید حتمااولش سودخوبی بده بعد روش سرمایه گذاری میکنند(چون خودم یه ایده خوبی دارم گفتم شرکتش بدیم شاید به نتیجه رسیدولی یه کم زمان بره)
    ودرکل اگه میشه یه کمی بیشتردراین موردونحوه ی کارشون توصیح بدید.
    ببخشید که این قدر سوال پرسیدم.
    باسپاس.

  4. با سلام یه سوال مشابه این سایت ایرانیش وجود نداره اگه هم نداره این سایت اصلا فارسی نداره چطوری و به چه زبانی ایدمون رو ثبت کنیم ؟

  5. با سلام و عرض ادب
    در مورد ایده و پورسانت صحبت کردید.
    خوب من ایده های زیادی در ذهن دارم ولی چه تضمینی هست که من یا هر کسی ایده ش رو برای شما بفرسته و بعد از 60 روز شما اون ایده رو به نام خودتون ثبت نکنید.
    جهت پیشنهاد فکر میکنم اینجای کار ایراد داره.

    1. حامد محمدپور

      دوست عزیز
      نقش ما در این بین فقط اطلاع رسانی بوده و هست. شما ایده هاتون رو به ما نمی‌فرستید. مستقیم در سایت اصلی ثبتنام می‌کنید و ایده تون رو ارسال می‌کنید.
      امیدوارم بتونید از ایده هاتون بهره کامل رو ببرید و تنها چیزی که نصیب ما میشه، دعای خیرتون هست. نه چیز دیگه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH