اینستاگرام بعد از دو سال 5 فیلتر جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرد!

اینستاگرام سه‌شنبه ادعا کرد که 5 فیلتر جدید به اپلیکیشن اشتراک گذاری تصاویر اضافه شده است و کاربران از این پس می‌توانند به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشند. این درحالی‌ست که اینستاگرام دو سال بود که هیچ فیلتری را به برنامه خود اضافه نکرده بود. هچنین شرکت مدعی شده است که این فیلتر‌ها یکی از بهترین‌ها در اینستاگرام خواهند بود.

instagaram

فیلتر‌های جدید که Slumber، Creama، Ludwig، Aden و Perpetua نام دارند با اضفه شدن به مجموعه فیلتر‌های اینستاگرام حدود 25 فیلتر را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

علاوه بر فیلتر‌های جدید، اینستاگرام رابط کاربری اپلیکیشن را نیز بهبود بخشیده است. در هنگام ویرایش تصاویر، نسخه کوچک شده و تار آن در زیر صفحه، فیلتر‌های مختلف را نشان می‌دهد که می‌تواند ایده نهایی را در مقابل دیدگان کاربر به نمایش بگذارد. همچنین دکمه جدیدی نیز قرار داده شده است که امکان مخفی کردن فیلتر‌های بی‌مصرف را به کاربر می‌دهد تا وی هرچه سریع‌تر به فیلتر‌های مورد نظر دسترسی یابد.

instagaram-1

با این به‌روزرسانی، اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل iOS به نسخه 6.4.0 رسید و سیستم عامل اندروید نیز نسخه  6.12.0 را تجربه می‌کند. شما می توانید آخرین نسخه‌ها را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

لینک دانلود اینستاگرام برای اندروید از گوگل پلی

لینک دانلود اینستاگرام برای iOS از اپ استور

1 در مورد “اینستاگرام بعد از دو سال 5 فیلتر جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH