فهرست گوشی‌های سامسونگی که اندروید 5.0 را می‌گیرند: نوت 2 هم است!

eanj3pdvkrspfsanjhns

از زمانی که گوگل نسخه 5.0 اندروید را بیرون داده است، تقریبا تمام اندرویدی‌ها منتظر دریافت این نسخه هستند. نکسوس‌ها که همگی مجهز به آبنبات چوبی شده‌اند، دو مدل از موتورولا هم این نسخه را دریافت کرده‌اند، اما سامسونگ یکی از آن سازنده‌هایی است که کاربرانش مشتاقانه منتظر دریافت آب‌نبات چوبی هستند. بالاخره این سازنده را بزرگترین تولید کننده اسمارتفون در دنیا می‌دانند و تعداد زیادی از افراد در سرتاسر دنیا تلفن‌های سامسونگی دارند. پیش از این ها مشخص بود که در ابتدا باید منتظر دیدن آب‌نبات چوبی روی S5 و نوت 4 باشیم. البته ویدئوهایی هم درز کرده‌اند که S4 را با آب‌نبات چوبی نشان می‌دهند.

اما تقریبا همه انتظار دریافت اندروید 5.0 را در این دستگاه‌ها داشتیم، ولی دستگاه‌های دیگر چطور؟

سایت  Finnish Samsung برای مشتاقان فهرستی از دستگاه‌های دریافت کننده آبنبات چوبی را منتشر کرده است. در این فهرست نام گلکسی آلفا، گلکسی S4، گلکسی S5 مینی، نوت 4، نوت 3 و نوت 2 به چشم می‌خورد. فعلا اطلاعاتی از باقی دستگاه‌های سامسونگی وجود ندارد، پس اگر یکی از دستگاه‌های ذکر شده را دارید، منتظر باشید، چون به همین زودی‌ها آب‌نبات چوبی را مزه خواهید کرد.

samsung_finnish

36 در مورد “فهرست گوشی‌های سامسونگی که اندروید 5.0 را می‌گیرند: نوت 2 هم است!”

  1. سلام لیست کاملش رو از کجا میشه دید ؟؟؟
    گوشی من نوت3 neo هستش (SM7502) آیا برای گوشی من هم این نسخه اندروید میاد؟

  2. سامسونگ کارش درسته ولی الان با ظهور این شرکت های چینی کارش خیل مشکل شده و باید بیشتر از گذشته تلاش کنه مخصوصا اینکه قیمتهاشو باید بیاره پایین

  3. به نظر من که کلا فکر نکنم بشه از تمام کاربردای اندروید 5 داخلش استفاده کرد
    میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. از بین گوشی هایی که تا حالا عوض کردم نوت2 با صرفهترین و با وفا ترین گوشی بود که داشتم.الان نوت سه دارم اما خدا میدونه چقدر روی نوت 2 گذاشتم تا نوت سه خریدم.کلا سری نوت کم ایرادترین محصول سامسونگه

  5. این خبر منو خوشحال کرد، من دو سالی هست که با نت 2 سر می کنم و واقعاً ازش راضی هستم. خودم سه بار فلشش کردم و اگر رام اندروید 5 براش بیاد که نور الا نوره.
    می خواستم یه کاستوم رام مثل سیانوژن 12 که مبتنی بر اندروید 5 هست رو فلش کنم ولی بهتره یکم دیگه صبر کنم شاید این خبر درست باشه.
    به افتخار بروبچ آی تی رسان و سامسونگ داران عزیز

  6. نوت٢دو سال پیش اومده داره آپدیت میشه همه هیجان زده اند دیگه اون که۴اس داره و اى او اس ٨ را میریزه چه کیفى میکنه.این یعنى از نظر آپدیت اپل بهتره.

    1. ساپورت به مایکروسافتی میگن که علاوه بر 8.1 برا همه گوشیا ویندوز فون 10 هم برا همه گوشیای ویندوزی میاد حتی هواوی و سامسونگش که خیلی کم ازشون حرف میزنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH