ظهور بزرگان اندروید! (۵ گوشی داغ اندرویدی)

هر ساله ده‌ها مدل مختلف از گوشی‌های اندرویدی به بازار عرضه می‌شوند اما تعداد نام‌هایی که به یاد می‌مانند شاید به تعداد انگشتان دو دست نیز نرسد. با نزدیک شدن به فصل خرید و انتهای سال میلادی، بسیاری از بزرگان دنیای تلفن همراه نیم خیز شده‌اند تا بهترین محصول خودشان را روانه بازار کنند. حال قصد داریم تا ۵ مدل برتر و داغ را برای شما معرفی کنیم تا هنگام ظهور این مدل‌ها نفس در سینه‌هایتان حبس شود!

۱- نکسوس گوگل

چرا داغ است: هنوز نام دقیق این مدل مشخص نیست اما ورود آن قطعی به نظر می‌رسد و به طور حتم بایستی انتظار یک غول اندرویدی دیگر را از گوگل داشت که به طور یقین از بهترین و خالص‌ترین سیستم عامل موجود اندروید بر روی آن استفاده خواهد شد و پشتیبانی گوگل همیشه با آن است.

این بار چه کسی آن را می‌سازد؟: شایعات قبلی بر اساس گزارش Digitimes می‌گوید که سامسونگ گوشی نسل چهارم گوگل را دوباره می‌سازد و بر اساس نظریه Wall St. Journal این‌بار گوگل قصد دارد تا از چند برند برای ساخت چند مدل نکسوس استفاده کند. البته هنوز اطلاعات دقیق نیستند و به طور حتم در چند ماه آینده مشخص خواهد شد که مدل بعدی نکسوس با چه شرایطی راهی می‌شود.

۲- گوشی بعدی در سری وان ایکس اچ‌تی‌سی

چرا داغ است: به اعتقاد بسیاری اچ‌تی‌سی زیباترین مدل‌های اندرویدی امسال را روانه بازار کرد تا بسیاری منتظر ظهور نسل جدید از سری محبوب وان باشند. در این بین وان ایکس با قدرت بیشتر و نمایشگر بزرگ‌تر خودش بیش از بقیه جلب توجه نمود و حتی ارایه مدل پلاس آن توسط اپراتور AT&T سبب وجود شایعاتی مبنی بر نسل جدید این تلفن همراه با نمایشگر 5.5 اینچی شده است.

چرا پلاس: گوشی +HTC One X نخستین دستگاهی است که با پردازنده +Tegra 3 روانه بازر می‌شود. مدلی که با چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی ۲۵درصد قدرت گرافیکی بیشتری را نوید می‌دهد.

سورپرایز شوید: شایعه شده که اچ‌تی‌سی در حال کار کردن بر روی یک مدل با نمایشگر 5.5 اینچی و چیپست پر قدرت Snapdragon S4 Pro است. آیا چنین چیزی امکان دارد؟!

۳- سامسونگ گلکسی نوت ۲

چرا داغ است: در حال حاضر گلکسی اس ۳ پرچم‌دار گوشی‌های سامسونگ است اما به نظر می‌رسد به زودی این پرچم را به گلکسی نوت ۲ خواهد داد، مدلی که سال گذشته در نمایشگاه IFA 2011 معرفی شد و به نظر می‌رسد شاهد ظهور نسخه دوم آن در IFA 2012 خواهیم بود.

مشخصات این مدل: نمایشگر انعطاف پذیر 5.5 اینچی، چیپست Exynos 5، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، بدنه نازک‌تر و باتری با ظرفیت بیشتر، شایعاتی است که حول و حوش مشخصات این دستگاه به گوش می‌رسد.

۴- موتورولا Droid RAZR MAXX HD

چرا داغ است: در سال گذشته بهترین گوشی‌های موتورولا در سری RAZR و RAZR MAXX تولید شدند که با عملکرد خوب خودشان طرفداران بسیاری در دنیای هوشمندها یافتند.

این بار چه چیزی جدید است: شایعه شده که این بار سری Droid در سه مدل RAZR HD ،RAZR MAXX HD و RAZR Micro تولید خواهند شد. جایی که بدنه باریک‌تر، دوربین پیشرفته‌تر و چیپ Snapdragon S4 در آن‌ها استفاده شده است.

۵- ال‌جی Eclipse 4G LTE

چرا داغ است: ال‌جی می‌تواند تولید کننده نخستین گوشی چهار هسته‌ای با چیپست پر قدرت Snapdragon S4 Pro باشد. جایی که به کمک واحد گرافیکی Adreno 320 قدرت گرافیکی دستگاه دو برابر بیشتر از نسل قبل یعنی Adreno 225 شده است.

مشخصات شایع شده: چیپست چهار هسته‌ای Snapdragon S4 Pro و واحد گرافیکی Adreno 320، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، RAM دو گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری از مشخصات پیش‌بینی شده برای این مدل هستند.

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین با شرکت در مسابقه آی‌تی‌رسان شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

2 در مورد “ظهور بزرگان اندروید! (۵ گوشی داغ اندرویدی)”

  1. واقعا گوشی های فوق العاده ای هستند ولی خوب حتما وقتی میان قیمت های بالایی هم خواهند داشت.از نظر من گلکسی نوت2 بهتر از همشونه.

  2. تشکر
    من اگر قرار باشه بین اینا یکی انتخاب کنم نکسوس رو انتخاب میکنم.چون همیشه قوی و با کیفیت بودن و از لحاظ پشتیبانی نرم افزاری بهتر عمل میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH