دو سیم‌کارته جدید سامسونگ با ظاهری چون GSIII

چندی قبل اطلاعاتی از یک گوشی دو سیم‌کارته سامسونگ با ظاهری شبیه به کهکشانی سوم منتشر شده بود. حال سامسونگ رسما این گوشی را معرفی نمود.

از ابتدا خیالتان را راحت کنبم، تنها چیزی که در این گوشی به کهکشانی سوم شباهت دارد ظاهر و مجهز بودن به نسخه بستنی حصیری اندروید است. همین! سخت افزار گوشی تقریبا چیزی شبیه به Galaxy S می‌باشد (البته کمی از گلکسی اس هم ضعیف‌تر است). صفحه نمایش 4 اینچی Galaxy S Duos با رزولوشن 480×800 همراه شده است، پردازنده تک هسته‌ای Cortex-A5 با کلاک 1 گیگاهرتز همراه با چیپ گرافیکی Adreno 200 و 1 گیگابایت رم از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد. دوربین پشتی گوشی مدل 5 مگاپیکسلی می‌باشد که متاسفانه با توجه به این نکته که پردازنده از سری A5 است گوشی توانایی فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت VGA را دارا می‌باشد. ابعاد گوشی 121.5×63.1×10.5 میلی‌متر و وزن آن 120  گرم است. Galaxy S Duos از دو سیم‌کارت به صورت همزمان استفاده می‌کند و قابلیت‌های ویژه‌ای نیز به کاربر می‌دهد، برای مثال اگر شما در حین مکالمه با یکی از سیم‌کارت‌ها باشید و شخصی با سیم کارت دیگر تماس بگیرد، شما این توانایی را دارید که تماس را به سیم‌کارت فعال منتقل کنید. همچنین می‌توانید گوشی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا زمانی‌که با یکی از سیم‌کارت‌ها در حال تبادل دیتا هستید، تماس‌های ورودی شما به سیم‌کارت دیگر منتقل شود.

Galaxy S Duos دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی است و همچنین تا 32 گیگابایت توسط microSD قابلیت افزایش ظرفیت دارد. همچنین گوشی به Bluetooth v3 مجهز می‌باشد. باتری استفاده شده در این گوشی مدل 1500 میلی آمپری می‌باشد که با توجه به سخت‌افزار نه‌چندان قوی آن به نظر مناسب می‌رسد. البته به زودی تست‌های مصرف باتری این گوشی را نیز در آی‌تی‌رسان خواهید دید.

 هنوز اطلاعاتی از قیمت این گوشی موجود نیست اما ظاهرا گوشی از ماه آینده در اروپا عرضه خواهد شد، بنابراین قیمت آن نیز به زودی مشخص می‌شود.

به نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ در صورت قیمت گذاری مناسب با اقبال خوبی حداقل در کشور ما مواجه باشد. نظر شما چیست؟

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین با شرکت در مسابقه آی‌تی‌رسان شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

4 در مورد “دو سیم‌کارته جدید سامسونگ با ظاهری چون GSIII”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH