ثبت امتیاز 50014 برای گوشی ZenFone 2 ایسوس در بنچمارک آنتوتو

productنام دستگاه زن‌فون 2 ایسوس به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به 4 گیگابایت رم برای همیشه در کتاب رکوردها جاودانه شده است.

اکنون بار دیگر رکوردی جدید برای این محصول به ثبت رسیده است و زن‌فون2 که برای اولین بار در جریان نمایشگاه CES2015 لاس‌وگاس آمریکا معرفی شد؛ توانسته در بنچمارک آنتوتو امتیاز 50041 را به نام خود ثبت کند و در کنار گوشی‌های قدرتمندی چون MX4 میزو قرار گیرد. جالب است بدانید اخیرا دستگاهی که از تراشه تگرا X1 انویدیا بهره می‌برد، توانسته امتیاز بی‌نظیر 74977 را به نام خود ثبت کند.

این مدل از گوشی ZenFone 2 که توانسته امتیاز مورد نظر را در بنچمارک آنتوتو ثبت کند، به سیستم روی یک چیپ اتم Z3580 اینتل مجهز شده است. امتیاز کسب شده در قسمت گرافیک سه‌بعدی این دستگاه با توجه به استفاده از پردازنده گرافیکی PowerVR Rouge G6430 نیز بخشی از این رکورد را تشکیل می‌دهد که نشان می‌دهد گیمرها عاشق زن‌فون2 خواهند شد.

Asus-ZenFone-2-breaks-the-50K-mark-on-AnTuTu (3)

در حالی که روی مدل پایه این گوشی از 2 گیگابایت رم استفاده شده است، نسخه برتر زن‌فون2 دارای رم 4 گیگابایتی است. در نسخه اصلی از رزولوشن 1280×720 پیکسل استفاده شده که از رزولوشن 1920×1080 پیکسل نسخه نهایی کمتر است.

مدل‌های ارزانتر گوشی قدرتمند ایسوس به پردازنده ‌های اسنپ‌دراگون و مدیاتک مجهز شده‌اند که انتظار می‌رود به ترتیب در سه ماهه دوم و سوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند. مدل مدیاتک از شبکه‌های نسل سوم برای بازارهایی چون هند پشتیبانی می‌کند.

امکان پیش خرید نسخه اینتلی زن‌فون2 ایسوس در حال حاضر فراهم شده است که مدل مجهز به رم 2 گیگابایتی، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و دوربین 13 مگاپیکسلی برچسب قیمت 299 دلاری خواهد داشت. برای پیش خرید مدل 4 گیگاباتی باید 439 دلار پرداخت کنید.

به نظر شما گوشی ZenFone2 ایسوس می‌تواند با پرچمداران جدید کمپانی‌های بزرگ که قرار است در سال 2015 معرفی شوند، به رقابت بپردازد؟

منبع: phonearena

17 در مورد “ثبت امتیاز 50014 برای گوشی ZenFone 2 ایسوس در بنچمارک آنتوتو”

  1. در تیتر این مطلب – امتیاز بنچمارک 50014 اعالام شده در حالیکه در تصویر اول که از بنچمارک گرفته شده امتیاز 50401 بخوبی دیده میشه .
    لطفا تیتر را اصلاح فرمایید.

  2. ایسوس همیشه محصولاتش کیفیت ساخت خوبی داشته اند،رابط کاربری خیلی خوبی داره،آپدیت هاش هم خوبه.

  3. خیلی مشخصات خوبی داره تو نسخه ی گرونتر. سی پی یو 4 هسته ی 64 بیتی اینتل با کلاک بالا با 4 گیگ رم و 5.5 فول اچ دی.بدنه ی فلزی و طراحی اشنا . امیدوارم با قیمت خوبی عرضه شه

  4. باز ال جی تو طراحی یه نیمچه ابتکاری خرج داد همه شروع کردن به تقلید کردن از دکمه های پشتی.. البته اول مسخره کردن و به خیال خودشون… .. بعد سرشون به سنگ خوردو شدن مقلد.. من نمی فهمم اینهمه نخبه و مبتکر و طراح تو کمپانیا چه غلطی می کنن که اینهمه طرحهای به دور از خلاقیت و تقلیدی و کسل کننده موبایل میاد بیرون. ؟وقتی که ساخت موبایل در مونتاژ خلاصه بشه همین میشه.. همه می شن تولید کننده گوشی. حتی 20 درصد قطعات موبایل هم مال خودشون نیست. سخت افزار و دوربین و پانل رو از کمپانیای مختلف می خرن یه بدنه ساده و تکراری هم براش طراحی می کنن و بعد میریزن تو بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH