بهترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازار را بشناسید!

مشخصا یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید یک تلفن همراه، مبلغی است که می‌خواهیم برای خرید آن گوشی هزینه کنیم و در نظر گرفتن بقیه فاکتورهای خرید یک مدل زمانی عقلانی است که بودجه ما اجازه خرید این مشخصات را به ما بدهد. کمپانی‌های تولیدکننده موبایل با در نظر گرفتن جنبه اقتصادی دست به تولید گوشی‌های مختلف با قیمت‌های متنوع می‌زنند که الزاما ارزان بودن آن‌ها دلیلی بر کارایی بالای آن‌ها نیست و پس از خرید این نوع گوشی‌ها، نمی‌توان انتظار عملکردی رو به متوسط و آپدیت‌های منظم را داشت.

در این مقاله سعی شده تلفن‌های همراهی به شما معرفی شود که با قیمتی پایین، سخت‌افزار مناسب را در اختیار شما می‌گذارند و به همین دلیل از آوردن گوشی‌هایی که با قیمت بسیار پایین تولید می‌شوند و فقط باعث هدررفت سرمایه اندک ولی با ارزش شما می‌شود، خودداری شده‌ است.

سامسونگ: این کمپانی بالاترین تنوع را در قیمت دارد و می‌توان مدل‌های خوب و مورد نظر خود را از گوشی‌های این شرکت انتخاب کنید، انتخاب شما بدین شرح است:

galaxy-ace-3

Samsung Galaxy Ace 4: سری Ace همواره از مقرون به صرفه‌های سامسونگ بوده و حال نسخه چهارم این گوشی با صفحه نمایش 4 اینچی با تراکم پیکسلی قابل قبول 233 عرضه شده است که دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش و دوربین دوم با کیفیت متوسط نشان از پایین‌رده بودن این گوشی دارد. رم 512 مگابایتی نیز از نکات منفی این گوشی است که با توجه به سنگین بودن اندروید کم به نظر می‌رسد. پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز عملکرد متوسطی برای نسخه 4.4 اندروید به ارمغان می‌آورد. از نقاط قوت این گوشی نیز نسخه اندروید تقریبا به روز آن است که برای یک پایین‌رده مناسب است.

قیمت: حدود 370 هزار تومان

مدل جایگزین: Samsung Galaxy Star 2

ال‌جی‌: در مورد ال‌جی تنها می‌توان به سری مشخص L اشاره کرد که با پسوندهای عددی مشخصی نوع اسمارتفون را برای شما معلوم می‌کند که راه مناسبی برای جلوگیری از سردرگمی‌ مشتریان است.

gal28736

LG L50: پسوند 50 برای این اسمارتفون نشان دهنده پایین‌رده بودن آن است که نسبت به برادران کوچکتر خود صرفه اقتصادی بیشتری دارد و صفحه نمایش 4 اینچی با چگالی 233 پیکسل در اینچ آن برای یک پایین‌رده مناسب به نظر می‌رسد. متاسفانه ال‌جی همانند سامسونگ از رم 512 مگابایتی در سری پایین‌رده خود استفاده کرده تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود. از نظر دوربین هم نمی‌توان زیاد روی این مدل حساب زیادی باز کرد زیرا با دوربین 3.15 مگاپیکسلی در مقابل بقیه اسمارتفون‌ها حرفی برای گفتن ندارد ولی خوشبختانه دارای فلش و دوربین جلو است که می‌تواند شما را تا حدودی از خرید این گوشی مطمئن کند. پردازنده دو هسته ای 1.3 گیگاهرتزی با 512 مگابایت رم وظیفه اجرای نسخه 4.4 اندروید بر روی این گوشی را بر عهده دارند. در ضمن رنگ بندی زیبای این گوشی نیز طرفداران خودش را دارد.

قیمت: حدود 390 هزار تومان

مدل جایگزین: LG L40

سونی: این تولیدکننده لوکس ژاپنی معمولا گوشی‌هایی با قیمت پایین کمتر تولید می‌کند، به همین دلیل یافتن تلفن هوشمندی با قیمت کم و سخت افزار مناسب بسیار سخت به نظر می‌رسد.

sonyXPERIAe3

Sony Xperia E3: از معدود تلفن‌های تقریبا ارزان سونی است، این اسمارتفون اندرویدی از صفحه نمایش 4.5 اینچی با تراکم پیکسلی 256 استفاده می‌کند. خوشبختانه حضور رم یک گیگابایتی و پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی نوید مشخصات میان‌رده را به ما می‌دهد که با قیمت مناسبی عرضه شده‌است. دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمه تصویری متوسط و یک فلش LED خاطر شما را از لحاظ تصویربرداری راحت می‌کند. نسخه 4.4 اندروید نیز این گوشی را همراهی می‌کند که متاسفانه آپدیتی برای آن در کار نخواهد بود.

قیمت: حدود 470 هزار تومان

مدل جایگزین: Sony Xperia E1

اچ‌تی‌سی: گشتن در بین مدل‌های یکسان و تقریبا برابر Desire خسته کننده خواهد بود ولی همواره در این تنوع زیاد انتخاب‌های مناسبی وجود دارند.

HTC-Desire-516

HTC Desire 516: تلفنی 5 اینچی با رزولوشن 220 پیکسل در هر اینچ! پردازنده این محصول از چهار هسته با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده می‌کند که همراه رم یک گیگابایتی عملکرد روانی را برای اندروید 4.4 به ارمغان می‌آورد. دوربین اصلی این گوشی 5 مگاپیکسلی است و فوکوس اتوماتیک و فلش ال‌ای‌دی نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین جلوی آن هم برای سلفی گرفتن با یک پایین‌رده مناسب به نظر می‌رسد.

قیمت: حدود 420 هزار تومان

مدل جایگزین: HTC Desire 310

هواوی: این کمپانی چینی معروف به تولید مقرون به صرفه‌هاست ولی عملکرد تلفن‌های اقتصادی آن چندان جالب هم نیست ولی برای کاربران با بودجه محدود مناسب است.

huawei-ascend-g630-148370

Huawei G630: این اسمارتفون از بهترین گوشی‌های معرفی شده در این لیست است که با داشتن صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ‌دی ما را انگشت به دهان گذاشت. از عجایب این گوشی به دوربین 8 مگاپیکسلی آن می‌توان اشاره کرد که به همراه فلش عکس‌های به نسبت خوبی را ثبت می‌کند. پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم عملکرد مناسبی بر روی اندروید 4.3 دارد. تنها نکته منفی این گوشی استفاده از نسخه سبک شده رابط کاربری هواوی است که برخی امکانات را به همراه ندارد.

قیمت: حدود 480 هزارتومان

مدل جایگزین: Huawei Y520

18 در مورد “بهترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازار را بشناسید!”

  1. سلام راهنمایی وپیشنهاد لطفا…
    من یه گوشی خوب واسه پدرم میخوام زیر۴۰۰ کیفیت صفحه نمایش خوب باشه، اندازه صفحه حداقل ۴/۵، ۴Gبرای استفاده معمولی اصلا اهل بازی و اینا نیست فقط شبکه های اجتماعی

  2. sony E3بهتره یاSONY E4 از نظر کارائی و مزیتهائی مثل صفحه نمایش و تعداد سیم کارت و دوربین و حافظه؟

  3. برادرم Huawei G630 داره در این لیست واقعا یکی از بهترین ها هست!! هم امکاناتش نسبت به قیمتش خوبه هم زیبایی خاصی داره مخصوصا نسخه مشکی!

  4. دنیزدنیزلیک

    من از galaxy Ace استفاده می کنم و گوشی سطح پایینی است: مصرف باتری بالا، کیفیت پخش صدای پایین و رم خیلی پایین آن واقعا جایی برای دفتع کردن ندارد. سری سونی را در این رده ترجیح می دهم.

    1. امیر میرحاج

      دوست عزیز در مقابل هزینه پرداختی باید انتظار پایین تری از عملکرد گوشی خود داشته باشید

  5. سلام
    لطفا به مشخصات و قیمت گوشی
    SAMSUNG Galaxy Core Prime
    دقت کنید.

    به نظرم این گوشی میتونه انتخابی ایده آل باشه. من مدت یک ماه از این گوشی استفاده میکنم. با قیمت مناسب 420 تومن خرید کردم و در برابر این قیمت امکانات نیز فراتر از متوسط هست که در نهایت رضایت شما رو جلب میکنه

  6. حسین باقری

    E3 صفحه ش 4.5 اینچه !!!

    رو برند هواویم مقرون به صرفه ترین HONOR 3C LITE که با صفحه 5 اچ دی با کیفیت مطلوب ، دوربین 8 مگا فول اچ دی ، 16 گیگ حافظه داخلی و اندروید کیت کت و قیمت 420 هزار تومانی بهترین انتخابه….

    من خودم ازش دارم و به عنوان گوشی دوم که نه ، به عنوان گوشی اصلیم انتخاب خیلی خوبیه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH