گوشی جدید کمپانی ایسوس با مشخصات سخت‌افزاری عالی و بهایی پایین معرفی شد

یکی از محصولات جالب و البته کاربردی کمپانی ایسوس، سری پدفون‌های این شرکت هستند که به نوعی دو دستگاه مجزا محسوب می‌شوند؛ زیرا یک اسمارت فون بوده که به‌صورت مجزا نیز قابل استفاده است و یک تبلت که گوشی درونش قرار می‌گیرد.

Asus-Padfone-S-Plus-coming-to-Malaysia-on-April-8th-(5)

اکنون نیز کمپانی ایسوس نسخه جدیدی از این پدفون‌ها را در مالزی معرفی کرده که پدفون S Plus نامیده می‌شود و اسمارت فون آن صفحه نمایشی 5.0 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل دارد که قادر به فیلم برداری با وضوح 4K است و پردازش‌هایش نیز توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 انجام می‌شود و هر هسته فرکانس 2.3 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. دوربین پشتی این محصول 13 مگاپیکسلی بوده و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی نیز بر روی آن قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که صفحه نمایش این محصول توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود تا بلکه در برابر ضربات نیز مقاوم خوبی داشته باشد.

Asus-Padfone-S-Plus-coming-to-Malaysia-on-April-8th-(2)

پدفون جدید دارای 3 گیگابایت حافظه رم است که نسبت به نسل قبلی خود 50 درصد افزایش داشته، زیرا نسخه قبلی 2 گیگابایت حافظه رم داشت و حافظه داخلی این محصول نیز 64 گیگابایتی خواهد بود.

Asus-Padfone-S-Plus-coming-to-Malaysia-on-April-8th-(1)

در کل این اسمارت فون ظاهر شکیلی دارد که تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه سفید آن هستند. همانند اغلب اسمارت فون‌های ایسوس، پدفون جدید نیز پلاستیکی است اما کیفیت مناسبی دارد.

Asus-Padfone-S-Plus-coming-to-Malaysia-on-April-8th-(4) Asus-Padfone-S-Plus-coming-to-Malaysia-on-April-8th-(3)

این محصول از 8 آوریل (19 فروردین) در بازار مالزی قابل خریداری خواهد بود و کمپانی ایسوس پدفون جدید خود را که پدفون S Plus نامیده می‌شود تنها 302 دلار قیمت گذاری کرده است (کمتر از ۱ میلیون تومان).

Asus-Padfone-S-Plus-coming-to-Malaysia-on-April-8th

4 در مورد “گوشی جدید کمپانی ایسوس با مشخصات سخت‌افزاری عالی و بهایی پایین معرفی شد”

  1. البته گوشی خالیش این قیمته ، داک و متعلقاتش ۴۰۰ تومنی اضافه میشه
    فقط متوجه نشدم 4g هست یا نه و چند سیم کارت یک یا دو سیم کارته؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH