ایسر Liquid X2 را با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه بند‌های ورزشی جدید معرفی کرد!

امروز روز پر کاری برای کمپانی ایسر بود. ابتدا چندین لپ‌تاپ مختلف را معرفی کرد و اکنون نیز با تمرکز در بخش اسمارت فون‌ها یک محصول قدرتمند را با نام Liquid X2 معرفی کرده است که نقطه قوت آن باتری بزرگش است که توانسته لقب بزرگترین باتری را در بین اسمارت فون‌های جهان به خود اختصاص دهد. این محصول دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که انرژی مورد نیاز صفحه نمایش 5.5 اینچی دستگاه را تامین می‌کند (البته ایسر اطلاعاتی در خصوص وضوح این صفحه نمایش منتشر نکرده است). یک باتری این چنینی باعث می‌شود که کمتر به شارژر نیاز پیدا کنید و چندین روز را بدون شارژ مجدد باتری سپری کنید.

acerphab9_2040

البته اگر از کاربران آی‌تی‌رسان باشید حتما از محصول جدید لنوو که یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد مطلع هستید اما آن محصول محدود به بازار‌های روسیه بود و فعلا نمی‌دانیم که محصول جدید ایسر نیز محدود به بازار آمریکا خواهد بود یا خیر.

acerphab14_2040

محصول جدید ایسر دارای پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای است و از سه سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند! البته این ویژگی برای محصولات ایسر چندان هم جدید نیست اما برای برخی از کاربران می‌تواند بسیار مفید باشد. ایسر در محصول جدید خود از سیاست اچ‌تی‌سی تقلید کرده است و دوربین جلو و عقب دستگاه همانند یکدیگر است و هر دو دوربین نیز 13 مگاپیکسلی با f/1.8 است که جالب به‌نظر می‌رسد.

acerphab6_2040 acerphab8_2040

علاوه بر این، کمپانی تولید کننده یک قاب محافظ را نیز با نام Quick Touch معرفی کرده که همانند ویژگی سامسونگ، امکان دسترسی و کنترل سریع موسیقی، آب و هوا، ساعت و سایر قابلیت‌ها را به کاربران می‌دهد.

acerphab3_2040

ایسر در کنار لپ‌تاپ و اسمارت فون جدید خود، یک خانواده بند ورزشی را نیز معرفی کرد و به دید عموم گذاشت که به شکلی زیبا و خوش فرم ساخته شده‌اند و دارای صفحه نمایشی 1.0 اینچی لمسی هست. بند‌های ورزشی جدید ایسر در برابر آب مقاومت می‌کنند و می‌توانند ضربان قلب شما را بسنجد و یک سنسور نیز برای سنجش شرایط پوستی شما قرار گرفته است. (البته شمارش تعداد قدم‌ها نیز همانند تمامی بند‌های ورشی بر روی این محصولات تعبیه شده است) این سه محصول به ترتیب Liquid Leap Fit ،Laep Fit و Liquid Lead Curve نامیده می‌شوند.

acerphab1_2040

acerphab4_2040

البته Liquid Lead Curve به دلیل صفحه نمایش خمیده، شباهت بسیار زیادی به نسخه تقلبی گلکسی گیر Fit دارد ولی می‌توانید با نصب یک بند دیگر شکل و شمایل متفاوتی به آن ببخشید. این بند‌های ورزشی با هر سه سیستم عامل اندروید، ویندوزفون و iOS سازگار هستند ولی فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن‌ها منتشر نشده است.

wearawm1_2040

6 در مورد “ایسر Liquid X2 را با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه بند‌های ورزشی جدید معرفی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH