10 بازی داغ برای اندروید

همان طور که می‌دانید بازار گوشی و تبلت‌های اندرویدی بسیار داغ است و تولیدکنندگان مختلف هر روز دستگاه‌های قدرتمندتر با پردازشگر های چند هسته‌ای و گرافیک‌های فوق‌العاده را معرفی می‌کنند. البته در این میان سازندگان بازی‌های موبایل نیز از فرصت استفاده کرده و بازی‌های با گرافیک‌تری را عرضه خواهند کرد. در این مطلب قصد داریم تا در ادامه عناوین سری بازی‌های داغ که پیش از این برای شما معرفی کردیم، 10 بازی داغ و پر طرفدار دیگر از سیستم عامل اندروید را برای خوانندگان گرامی آی‌تی‌رسان به رشته تحریر در بیاوریم.

ETERNITY WARRIORS 2

نبردی برای Udar شمالی که پس از 100 سال بعد از ظهور اولین جنگ شیطانی روی می‌دهد. اما به کمک جنگجویان جاودانی تهدیدهای این شیاطین به ثمر نمی‌رسد. ولی داستان بازی به همین جا ختم نمی‌شود زیرا شیاطین تصمیم می‌گیرند که قدرت‌های خود را یکی کنند و آن‌ها را در برج‌هایی واقع در Udar شمالی جمع نمایند. اگر از دوست داران بازی‌های سیاه چاله‌ای هستید، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد، علاوه بر این که دارای قابلیت‌هایی مثل مولتی پلیر نیز است.

TOTAL RECALL THE GAME

نسخه ای از بازی TOTAL RECALL که از فیلمی با همین نام اقتباس شده است. در بخش اول این بازی شخصیت اصلی یعنی Doug به سیاره مریخ می‌رود. شما باید به او کمک کنید که 10 راز پنهان را کشف نماید تا بتواند این بخش از بازی را به پایان برساند. فیلم این بازی بازی بسیار زیبا می‌باشد اما خود آن واقعا ارزش 2 دلار را دارد؟

PEBBLE UNIVERSE

برای قرنها سنگریزه‌ها در آرامش زندگی می‌کردند. آن‌ها گل‌های محبوب خود را در مزارع پرورش می‌دادند و با اشتهای زیادی میل می‌کردند. اما همه این ماجراها قبل از آمدن هیولا بود. حالا آن‌ها دیگر آرامش خود را از دست داده‌اند و علاوه بر آن توسط موجوداتی دیگر که به گوشتشان علاقه خاصی دارند شکار می‌شوند. اما هیولاهای این بازی دارای چشمانی با اشعه X هستند و مزیتی بزرگ را نسبت به سنگریزه‌ها دارا می‌باشند.
این بازی پیش از این برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود و حال شاهد انتشار آن برای اندروید نیز هستیم. نقدهای خوبی درباره این بازی و محیط آن نوشته شده است، پس همین الان اقدام به دانلودش کنید.

BOGGLE FREE

با کلمات بازی کنید: توضیح کوتاهی که فقط می‌توان درباره این بازی داد! بازی به صورت رایگان عرضه شده است و البته می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی تبلیغات آن را نیز حذف کنید. این بازی به صورت چند نفره یا همان مولتی پلیر است که از طریق اکانت فیس‌بوک شما عمل می‌کند و تعداد مراحل زیادی در آن وجود دارد.

SAMURAI RUSH

بدوید و بگریزید، در آخر نیز به جنگ با دشمنان خود بپردازید که در میان آن‌ها رییس‌هایی با مهارت‌های ویژه نیز وجود دارند. آن‌ها به دهکده شما حمله کردند و تعداد زیادی کشته شده‌اند. بسیاری دیگر نیز به اسارت گرفته و شما باید به دنبال آن‌ها بروید. اجازه ندهید تا در این راه شما را متوقف کنند و دوستان و خانواده خود را از دست دشمنان نجات دهید. بازی دارای 30 مرحله و 3 غول است که در سبک سامورایی می‌باشد. در گذشته نسخه‌ای از این بازی منتشر شد اما در کنترل آن کمی مشکل وجود داشت. اما در آپدیت جدید گفته شده است که این مشکلات بر طرف شده‌اند.

MAGIC ACADEMY 2

این بازی ماجراجویی در سبک اشیای مخفی درست شده است که این معماها در کنار برخی از بازی‌های کوچک یا مینی گیم‌ها حضور دارند. بازی توسط تیمی بسیار حرفه‌ای متشکل از کدنویسان و هنرمندان ساخته شده که محصول آن نیز بسیار فوق‌العاده می‌باشد. این بازی برای حل کردن پازل‌های ابتدایی رایگان است اما برای باز شدن همه پازل‌ها باید مبلغی را بپردازید.

ARMORSLAYS

در این بازی تعداد زیادی از دشمنان برای از بین بردنتان به سوی شما جاری می‌شوند. انتظار هیچ کمکی را هم نداشته باشید زیرا تنهای تنها در طرف خودتان هستید. این شانس شماست که زنده مانده‌اید، روباتی با تعدادی اسلحه مختلف و قابلیت جنگیدن در خشکی و آب! این بازی در رتبه دوم سبک اکشن در قاره آسیا با 500.000 هزار بازیکن قرار دارد. این عنوان به صورت رایگان است و به شما اجازه می‌دهد تا روباتتان را خود بسازید.

4×4 SAFARI 2

یک بازی برای علاقه‌مندان به شکار! در این بازی به همراه ماشین جیپ خود در سراسر آفریقا گشت و گذار می‌کنید و به شکار حیوانات می‌پردازید. البته گاهی حیوانات نیز قصد شکار شما را می‌کنند و باید برای این مواقع خطرناک هوشیاری لازم را داشته باشید. حیوانات مختلفی مثل زرافه، شیر، فیل، گورخر، میمون و … در این بازی وجود دارد.

SAVE THE PUPPIES

آیا شما هم یک سگ کوچک دیده‌اید؟ توله سگ‌های گم شده را نجات دهید و آن‌ها را از زندان خودشان آزاد نمایید. در دنیای کارتونی سگ و گربهها به ماجراجویی بپردازید و پازل های فکری را حل کنید. بازی پازلی بسیار مفرح و سرگرم کننده.

AVOIDER

استراتژی و سرعت خود را در این بازی چالش بر انگیز امتحان کنید. هدف شما رساندن جعبه‌های آبی و قرمز به گوشه‌های مختلف است ولی بدون این که آن‌ها با موانع موجود بر سر راه برخورد کنند. این بازی رایگان است اما کمی سخت به نظر می‌رسد. اگر آمادگی لازم برای این نوع از بازی‌ها را دارید حتما امتحانش کنید.

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

1 در مورد “10 بازی داغ برای اندروید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH