کامپیوتری که بر روی کف دست شما جای می‌گیرد!

gigabyte-brix

GIGABYTE BRIX استاندارد جدیدی از کامپیوتر دسکتاپ (کامپیوتر های رومیزی) در ابعاد کوچک است که آن را برای استفاده درکاربری‌های مختلف نظیر دستگاه های مالتی‌مدیا، HTPCها، کامپیوترهای کم‌مصرف خانگی، سازمانها و نمایشگرهای تبلیغاتی مناسب کرده است. این محصول برای هر نوع فضایی مناسب است. بریکس با دارا بودن ابعاد کوچک که به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و همچنین قابلیت حمل و نقل اسان و اتصال سریع نسل کامپیوترهای رو میزی را به متحول کرده است. BRIX محصولی از گیگابایت، یک کیت کوچک و قابل حمل است که مفهوم کامپیوترهای رومیزی را در ابعاد مینیاتوری پیاده‌سازی کرده است. این محصول به قدری کوچک است که به راحتی در کف دست شما جای می‌گیرد.

از مهم‌ترین موارد استفاده از Brix می‌توان به استفاده در فضاهای سینمای خانگی، دفتر کار، سیستم‌های بانکی و مالی، سیستم‌های امنیتی CCTV، شبکه‌های گیمینگ و نمایشگرهای گسترده با کیفیت 4K اشاره کرد.

بریکس‌ها دارای کیت نصب بر روی مانیتورها هستند که با نصب این دستگاه بر مانیتور فضای اشغال شده را به صفر می‌رساند. همچنین به دلیل پشتیبانی از رزولوشن 4K تجربه بصری خارق العاده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، Brix  به دلیل استفاده از تکنولوژی Ultra Durable گیگابایت و کیفیت در ساخت، راه حل قوی و اقتصادی برای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال، و عابر بانک‌ها محسوب می‌شوند.

بریکس با گرفتن استاندارد 4C یکی از تنها محصولات عرضه شده در این کلاس است که توانسته تمامی موارد این استاندارد را پاس کرده و موفق به دریافت این نشان شود، همچنین بریکس به دلیل در اختیار داشتن تمامی درگاه‌های خروجی، یک سیستم مولتی مدیای کامل را در اختیار کاربران می‌گذارد.

بریکس‌ها در 4 سری تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام برای کاربر خاص خود طراحی شده‌اند، کاربران روزانه، کاربران اداری، دستگاه‌های ATM، دستگاه‌های تبلیغاتی و گیم‌نت‌ها از جمله کاربرانی هستند که می‌توانند از بریکس استفاده کنند. همچنین لازم به ذکر است بریکس در ایران به همراه گارانتی آواژنگ عرضه می‌شود.

1 در مورد “کامپیوتری که بر روی کف دست شما جای می‌گیرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH