سان‌دیسک از کوچک‌ترین فلش درایو ۱۲۸ گیگابایتی جهان رونمایی کرد

sandisk-smallest-128gb-usb-flash-drive1سان‌دیسک روز گذشته از یک فلش درایو جدید ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی کرده و اعلام داشت که این محصول کوچک‌ترین حافظه فلش از نوع USB 3.0 است. این محصول قرار است تا در طی سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه گردد و طول فلش درایو مورد بحث 25 میلی‌متر و ارتفاعش تنها 16 میلی‌متر است و عرضی 9 میلی‌متری دارد. سان‌دیسک می‌گوید که این محصول حتی از یک سکه ده سنتی هم کوچک‌تر است، بنابراین کاربران می‌توانند آن‌ را به طور دائمی در یک پورت USB قرار دهند و اصلا نگرانی بابت اینکه مشکلی پیش بیاید، نداشته باشند.

بر اساس اعلام شرکت یاد شده، این فلش درایو جدید برای علاقه‌مندان به مالتی‌مدیا که قصد افزایش ظرفیت حافظه نوت‌بوک، تبلت، تلویزیون، سیستم صوتی خودرو، کنسول‌های گیمینگ و غیره را دارند، طراحی شده است.

بسیاری کاربران مک‌بوک ایر که حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابتی دارند، به احتمال زیاد عاشق این محصول خواهند شد. داشتن یک فلش درایو بسیار کوچک به طوری که هنگام متصل بودن به دستگاه اصلا مشخص نیست که چیزی به آن وصل است، می‌تواند روش بسیار خوبی برای افزایش میزان حافظه ذخیره سازی گجت‌های مختلف باشد.

محصول مورد بحث همچنین از سیستم دسترسی امن سان‌دیسک پشتیبانی به عمل می‌آورد. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد تا پوشه‌هایی بسازند که با رمزهای عبور مخصوص، می‌تواند فایل‌های داخل این پوشه‌ها را در برابر استفاده‌ غیر مجاز سایرین، در امان نگه دارد. مشتریان این فلش درایو همچنین یک سال اشتراک رایگان نرم افزار RescurePro را دریافت خواهند کرد که کارش بازگردانی فایل‌هایی است که به اشتباه پاک شده‌اند.

شرکت سان‌دیسک اعلام کرده که فروش این محصول جدید از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین به صورت جهانی صورت می‌پذیرد. کوچک‌ترین فلش درایو USB 3.0 جهان که حافظه‌ ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی دارد، ۱۲۰ دلار قیمت گذاری شده است.

3 در مورد “سان‌دیسک از کوچک‌ترین فلش درایو ۱۲۸ گیگابایتی جهان رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH