اکس‌باکس وان یک ترابایتی با دسته‌بازی جدید در آمازون دیده شد

xboxoneannouncemattrick_story

مایکروسافت به زودی از سری جدید کنسول اکس‌باکس وان خود رونمایی خواهد کرد که مجهز به حافظه ذخیره سازی دو برابر نسل کنونی بوده و تنها ۵۰ دلار نسبت به مدل قبلی گران‌تر است.

کنسول جدید یاد شده مجهز به هارد درایوی یک ترابایتی است و قیمتی 399.99 دلاری برایش تعیین گشته و حالا در فروشگاه آمازون و پیش از معرفی رسمی قرار داده شده است. تاریخ دقیق عرضه این محصول ۱۵ ژوئن سال میلادی جاری است که در این روز شاهد برگزاری کنفرانس رسمی مایکروسافت در خلال نمایشگاه E3 خواهیم بود.

همانطور که پیش از این برایتان در آی‌تی‌رسان گفته بودیم، در نسل جدید کنسول اکس‌باکس وان جک 3.5 میلی‌متری هدفون به دسته آن اضافه شده که بسیاری از دارندگان اکس‌باکس‌های کنونی انتظارش را می‌کشیدند.

کنسول‌های کنونی اکس‌باکس‌ وان، با هارد درایو ۵۰۰ گیگابایتی در مدل استاندارد قیمتی ۳۵۰ دلاری دارند که حالا با وجود یک ترابایت حافظه ذخیره سازی در نسل جدید این کنسول، این افزایش ۵۰ دلاری قیمت را می‌توان اقتصادی‌تر برشمرد.

اما افرادی که برای اولین بار بخواهند این کنسول را خریداری کنند، به همراهش بازی‌ محبوب و زیبای Fallout 4 را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این بازی همانطور که احتمالا می‌دانید فقط برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ آماده شده است.

البته گفتنی‌ست صفحه‌ای که در آمازون این محصول معرفی شده و برای فروش قرار داده شده، فعلا قابل دسترس نیست، اما به‌زودی و در طی نمایشگاه E3 مطمئنا جزئیات بیشتری توسط مایکروسافت در مورد این محصول جدید بیان خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH