فروش پایین گوشی وان M9 اچ‌تی‌سی را وارد خط قرمز کرده است!

با توجه به اینکه تاخیر در فروش HTC One M9 بر وضعیت اقتصادی و ارزش سهام این شرکت تاثیر گذاشته؛ به نظر می‌آید که پیشرفت مالی «اچ‌تی‌سی» دچار یک مکث ناگهانی شده است.

HTC One M9تصویر HTC One M9

دیروز، اچ‌تی‌سی اعلام کرد که انتظار یک گزارش را دارد که حاکی از چیزی بین ۲۵۷ تا ۲۹۱ میلیون دلار آمریکا از دست رفتن سرمایه برای ربع دوم سال است. این پایان سه ربع‌ سال سودآوری برای اچ‌تی‌سی خواهد بود. هفته گذشته نیز، سهام این شرکت در تایوان کمترین مقدار تمام دوران خود را تجربه کرد.

به جای اعلام رقم پیش‌بینی شده ۱.۴۸ تا ۱.۵۷ میلیارد دلار فروش در این ربع‌سال، انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی رقم فروشی بین ۱.۰۶ تا ۱.۶۶ میلیارد دلار آمریکا را اعلام کند. درحالی که بلافاصله باید یک چک ۹۳ میلیون دلاری برای وام‌های عقب‌افتاده خود بنویسد. همچنین این شرکت تولید One M9 را به دلیل کم شدن علاقه بازار تا ۳۰ درصد کاهش داده است.

این کمپانی چند هدف را برای باقی سال معین کرده است. مدیر شرکت «Cher Wang» می‌خواهد که تمرکز اچ‌تی‌سی را روی اسمارت‌فون‌ها متمرکز کند تا بتوانند رقیب بهتری در این بخش از بازار باشند. او همچنین اضافه می‌کند که شرکت قصد دارد هزینه‌ها را کاهش دهد و بازدهی بهتری داشته باشد. در کنار این اچ‌تی‌سی به دنبال وارد شدن به تجارت‌های جدید است.

Cher می‌گوید:‌ «ما اعتماد به‌ نفس کامل داریم که از طریق محصولات کلاس جهانی‌ و پیدا کردن راه‌های جدید برای وارد شدن به استایل زندگی مدرن به هدف‌هایمان دست یابیم و ارزش سهام‌مان را به حداکثر برسانیم. »

هفته گذشته، اچ‌تی‌سی اعلام کرد که درحال کار روی یک پرچمدار جدید با یک طراحی کاملا متفاوت است. این مدل جدید که «هیرو» (Hero) نام دارد در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

11 در مورد “فروش پایین گوشی وان M9 اچ‌تی‌سی را وارد خط قرمز کرده است!”

  1. اچ تی سی چندتا مشکل اساسی داره . اولیش اینه که هیچ خلاقیت و نوآوری نداره و همه محصولاتش دیگه کاملا تکراری شده و پیشرفتی تو کارش دیده نمیشه . دومین مشکلش قیمت گذاری نامناسب هست و سومین مشکش خرابیهای عجیب و غریب در موبایلهاش که بیشتر تعمیرکارا نمیتونند گوشی رو تعمیر کنند و نبودن قطعاتش تو بازار هست .

    1. دوست عزیزم آراد چقدر کامنت میذاری!!! دست و پنجه ات خسته نشد!!! بنفش شدی یکم استراحت کن! اصن دنیا قلمرو سامسونگ! اصن سامسونگ از آیفون هم بالاتر! اصن اچ تی سی بد سامسونگ خوب! من واقعا نگران سلامتیتم یکم کوتاه بیا والا!

  2. بفرمایید دوستان.تحویل بگیرید!
    بعد که من کامنت میذارم میگم مدیر عامل جدید اچ تی سی واقعا نالایقه و مدیر عامل قبلی بهتر بود همه تون میریزید سر من!

  3. دوستان زیاد حرص نخورید.جوکم تعریف نکنید.
    پیشرفتای خوبی داشته ام 9 اما فقط تو این شرایط بازار کافی نبوده.مدیرشون یکم احمق بود که عوضش کردن.
    به امید برگشتنش به روزای خوبش

  4. کمپانی و برندی که به سلایق و نیاز های کاربران اهمیتی نده همین هست با تجربه کاری که با وان ام 8 داشتم میتونم بگم دوربین و صفحه نمایش در حد پرچمدار نبود و در نوع خودش قیمتش بالا بود! وان ام 9 هم هیچ جهشی یا انقلابی به نسبت ام 9 نبود و بیشتر موارد پسرفت داشت.

  5. آراد علیخانی

    همین طور هم HTC گوشی میدهد در تا بلکه یکم فروشش بیشتر شه . ONE M9 , ONE M9 PLUS , E9 PLUS , E9 PLUS DUAL SIM , ONE ME , ONE M8S و حالا هم طبق شایعات E9ST خدایا اچ تی سی برو که جات اینجا نیست … آی تی رسان را به گند کشیدی… گوشی هات بده کسی نمی خره … گریه نکن…. خواهشا

  6. آراد علیخانی

    خیلی هم گوشی خوبی هست که انتظار داره اچ تی سی فروش بره . دوربین که در تست های بهترین سایت گوشی جهان یعنی فون آرنا جزو آخرین ها بود . صفحه نمایش fhd هم که دیگر کسی سراغش نمیره. ..پردازنده اش هم که ضعیف هست . باتری اش هم که بد است . وای از ضخامت …. ضخامت وحشتناک 9.61 داره ولی هنوز دوربینش کمی از حدقه بیرون زده…. واقعا شما بودید LG G4 , GALAXY S6 AND S6 EDGE , IPHONE 6 AND 6 PLUS ,, NOTE EDGE , NOTE 4 را ول می کردید ONE M9 می خریدید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH