این هیولای 1.7 میلیون دلاری قاتل سری ماشین‌های فراری است

landscape-1434662149-superferrari

اگر شما هم یک کلکسیونر هستید که از سری ماشین‌های فراری خسته شده‌اید، ما برای‌تان یک جایگزین بسیار خوب سراغ داریم. این خودروی 1.7 میلیون دلاری که Ferrari Testa D’Oro Colani نام دارد، خودرویی از فراری بوده که شبیه به نمونه‌های دیگر نیست. این خودرو برای افرادی که به دنبال یک نمونه واقعا خاص و بی‌نظیر با قیمت مناسب هستند، گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است.

طرح عجیب و غریب این ماشین توسط Luigi Colani که یک طراح جهانی و معروف صنعتی است، ساخته شده. هدف وی این است تا رکوردهای سرعت خیابانی شکسته شود و بنابراین اقدام به ایجاد طرح Testarossa نمود که شروع خوبی برای پروژه وی است.

علاوه بر بدنه‌ای صاف و نرم که بسیار از نظر آیرودینامیک بدان توجه شده، این طراح همچنین با Lotec تماس برقرار کرده. Lotec برای توسعه یک برنامه افزایش قدرت با فراری همکاری داشته است. این دو در نهایت طرحی ارتقا یافته را ایجاد کردند که مجهز به دو موتور توربو شارژر است.

در نمونه تغییر یافته شده، این خودرو ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد. ترکیب این قدرت جدید به همراه طراحی بی‌نظیر Colani باعث شده تا در مجموع خودروی یاد شده بتواند با سرعتی حدود ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. البته طرح اصلی این خودرو به سال ۱۹۹۰ بر می‌گردد که حالا باز طراحی شده و تغییرات زیادی بر رویش اعمال گشته‌ است.

اما در هرحال، اکنون این اژدهای کمیاب توسط فروشنده خودروهای عجیب و غریب در ایتالیا یعنی Purosangue Maranello برای فروش قرار داده شده است. موارد بسیار زیادی هست که درباره این خودرو وجود دارد (از جمله پرتره روی فرمانش که به‌نظر می‌رسد فرانک زاپا باشد) که آن را خاص و بی‌نظیر کرده‌اند و باعث شده تا شبیه به هیچکدام از محصولات سری فراری یا هر ماشین ۴ چرخ دیگری نباشد.

4 در مورد “این هیولای 1.7 میلیون دلاری قاتل سری ماشین‌های فراری است”

  1. (اگر شما هم یک کلکسیونر هستید که از سری ماشین‌های فراری خسته شده‌اید)!!!مگه میشه فراری خسته کننده باشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH