بتمن را در آغوش بگیرید: مجموعه‌ای از بهترین بازی‌ها، تصاویر زمینه و لاک اسکرین‌ها

بالاخره با شروع عرضه جهانی آخرین نسخه بازی بتمن با نام “Arkham Knight” یک‌بار دیگر تب این شخصیت داستان‌های کمیک بالا گرفته است. اگر کاسه صبرتان لبریز شده است ما امروز یک مجموعه از بهترین‌های بتمن را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را همین حالا روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید. ما گشتی در بازار اندروید زدیم و بهترین بازی‌ها، تصاویر زمینه و صفحه‌های قفل را جمع‌آوری کردیم که در ادامه شاهد خواهید بود.

Slide to Unlock – Batman Lock

قیمت: رایگان

لینک دانلود از گوگل پلی

این صفحه قفل که ما را به یاد صفحه قفل سیستم‌عامل iOS می‌اندازد، مجموعه‌ای است از 16 تصویر زمینه که هنگام باز کردن قفل تلفن نمایش داده می‌شود. البته برای داشتن این تصاویر روی لاک اسکرین خود باید تحمل تبلیغاتی را که هنگام باز کردن قفل نمایش داده می‌شود، داشته باشید.

Slide-to-Unlock---Batman-Lock (1) Slide-to-Unlock---Batman-Lock (2) Slide-to-Unlock---Batman-Lock

SuperHero Wallpapers

قیمت: رایگان

لینک دانلود از گوگل پلی

این اپلیکیشن یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های وال‌پیپر در مورد قهرمان‌های مختلف کمیک است که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. اما نگران نباشید چون قرار نیست زیر انبوهی از نام‌ قهرمان‌های مختلف گم شوید. این اپلیکیشن دسته‌بندی خوبی دارد و بخش مربوط به بتمن یکی از پربارترین بخش‌های آن است. 20 تصویر زمینه باکیفیت از بتمن در اختیار شماست که مطمئنا در مورد اینکه کدام را برای صفحه خانگی تلفن خود انتخاب کنید، به شک خواهید افتاد (برای نمایش با کیفیت اصلی روی تصاویر کلیک کنید).

SuperHero-Wallpapers-Batman (5) SuperHero-Wallpapers-Batman SuperHero-Wallpapers-Batman (4) SuperHero-Wallpapers-Batman (3) SuperHero-Wallpapers-Batman (2)

The Joker Wallpapers

قیمت: رایگان

لینک دانلود از گوگل پلی

هیچ قهرمانی بدون یک ضد قهرمان جذابیتی ندارد و در دنیای داستان‌های کمیک چه ضد قهرمانی بهتر از جوکر؟ باید با این واقعیت روبه‌رو شوید که اگر شما یکی از طرفداران بتمن هستید؛ خودبه‌خود مجبور خواهید بود که جوکر را هم دوست داشته باشید. این اپلیکیشن مجموعه‌ای است از 23 تصویر با بهترین کیفیت (برای نمایش با کیفیت اصلی روی تصاویر کلیک کنید).

The-Joker-Wallpapers (1) The-Joker-Wallpapers (2) The-Joker-Wallpapers

The Dark Knight Rises

قیمت: 6.99 دلار به علاوه پرداخت درون برنامه‌ای

لینک دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود از آی تونز

احتمالا این بهترین بازی بتمن برای تلفن‌های هوشمند است که در بازارها می‌توانید پیدا کنید. تولید شده توسط یکی از خوش‌سابقه‌ترین استودیوهای بازی‌سازی یعنی Gameloft. البته هنوز مبارزه‌ها حوصله سربر است و جای کار بیشتری دارد اما مطمئنا می‌تواند به خوبی شما را ساعت‌ها با تلفن هوشمندتان سرگرم کند.

The-Dark-Knight-Rises

سایر بازی‌های بتمن

Arkham City Lockdown

Arkham Origins

Injustice: Gods Among Us

متاسفانه یا خوشبختانه بازی‌های بتمن تولید شده برای تلفن‌های هوشمند به‌مراتب از نمونه‌های موجود بر روی کنسول‌های حرفه‌ای بازی بیشتر است و اکثرا گیم‌پلی چندان جذابی ندارند و بیشتر شبیه به بازی‌های بوکس هستند. هرچند این باعث نمی‌شود که بگوییم بازی‌های بدی هستند اما اکثر کاربران به این امید که با یک بازی در حد بزرگ‌ترین عناوین بازی‌های بتمن روبه‌رو هستند، اقدام به دانلود و نصب این بازی‌ها می‌کنند که صد البته بعدا از کرده خود پشیمان می‌شوند! به‌هرحال این بازی‌ها را هم می‌توانید دانلود کرده و استفاده نمایید؛ امیدواریم که از آن‌ها لذت ببرید!

Injustice-Gods-Among-Us Arkham-Origins

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH