برندگان بازی آنلاین Sony Neo L معرفی شدند

چندی پیش شرکت Sony Mobile Communications باهدف آشنایی هر چه بیش‌تر کاربران با شرکت Sony Mobile Communications، مسابقه‌ای را در قالب یک بازی رایانه‌ای برگزار کرد. در این بازی یک گوشی مجازی Neo L وجود داشت که کاربران باید در فواصل زمانی مشخص به آن سر می‌زدند تا با نگه‌داری و برآورده کردن نیازهای آن از جمله شارژ، تفریح و سرگرمی، گوش دادن به موسیقی و غیره امتیازهای بیش‌تری کسب کنند و به مراحل بالاتر بروند. با پیش‌رفته‌تر شدن مراحل، تامین نیازهای گوشی پیچیده‌تر می‌شد و هم‌چنین مراحل مخفی نیز به بازی اضافه می‌شدند.
از جمله امتیازات برجسته‌ی این بازی، رابط کاربری ساده و جذاب و هم‌چنین طراحی سه مرحله‌ای آن بود که مخاطب را به‌راحتی با خود همراه می‌کرد. در نهایت این بازی روز 25 شهریور به پایان رسید و ده نفر اولی که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده بودند برنده‌ی یک گوشی Sony Xperia Neo L شدند که در مراسمی و با حضور برخی از برنده‌های تهرانی به آن‌ها اهدا شد. در مراسم اهدای جوایز، برخی کاربران اعلام کردند که به صورت شبانه‌روزی مشغول این بازی بوده‌اند و زحمت زیادی برای کسب امتیازها کشیده‌اند. نکته‌ی جالب‌تر آن که چند وبلاگ و فروم اختصاصی نیز توسط هواداران این بازی تاسیس شده بود که در آن‌ها بازی‌کنان به بیان دیدگاه‌ها و پیش‌رفت‌های خود در این بازی پرداخته بودند. با توجه به استقبال زیاد و تلاش کاربران، علاوه بر ده نفر اول، به ده نفر دوم و سوم نیز جوایزی هم‌چون حافظه‌ی فلش سونی اهدا شد که به این ترتیب، عده‌ی بیش‌تری برنده‌ی این بازی آنلاین شدند.
برای تجربه‌ی این بازی و دیدن لیست برندگان این مسابقه می‌توانید به سایت رسمی این بازی (www.neol.ir) سر بزنید. ضمنا این بازی هم‌چنان فعال است، اما سیستم امتیازدهی آن غیر فعال شده و البته دیگر از جایزه هم خبری نیست! البته در سایت به این نکته اشاره شده که ممکن است تجربه‌ی انجام این بازی در آینده مفید باشد؛ پس بد نیست سری به این سایت بزنید و در آن تجربه کسب کنید، شاید شما هم بتوانید در بازی‌های آینده‌ی این شرکت جزو برندگان باشید.

3 در مورد “برندگان بازی آنلاین Sony Neo L معرفی شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH